شناسهٔ خبر: 31920676 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج):

راهیان نور از برکات و فناوری های انقلاب اسلامی است

اهواز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان راهیان نور را یکی از برکات و فناوری های انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: تاثیرگذاری راهیان نور را نمی توان در هیچ جایی از جهان مشاهده کرد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام عبدالرضا رستگاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در محل معراج شهدای اهواز اظهار داشت: صحنه هایی در دوران دفاع مقدس رقم زده شده که در جهان کمتر یافت شده اند و شاید تنها در جنگ های صدر اسلام بتوان آنها را جستجو کرد.
وی افزود: تمامی فضایل اخلاقی در این صحنه ها به تصویر کشیده شده اند و همین امر این صحنه ها را در تاریخ ماندگار کرده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: حرکت راهیان نور حماسه های دوران دفاع مقدس را به نسل های سوم و چهارم انقلاب منتقل می کند و تاثیر آن را هرسال در روحیه جوانان می توان مشاهده کرد.
وی تداوم راه و مسیر شهدا را یکی از رسالت های اصلی مردم برشمرد و گفت: تمام فضیلت های اخلاقی توسط رزمندگان دفاع مقدس در سرزمین خوزستان خلق شده اند.
حجت الاسلام رستگاری افزود: تعداد کاروان های راهیان نور در سال های اخیر بیشتر شده و شور و شوق جوانان را می توان در این کاروان ها مشاهده کرد.
وی گفت: حضور جامعه روحانیت، بسیج طلاب و ائمه جمعه در کاروان های راهیان نور نسبت به سال های گذشته بیشتر شده است بطوریکه با روایتگری، بهترین صحنه های انقلاب و دوران دفاع مقدس را برای راهیان نور به تصویر می کشند.
نماینده ولی قفیه در سپاه ولیعصر(عج) تصریح کرد: دشمنان در سال های گذشته تلاش فراوانی برای کمرنگ جلوه دان حرکت راهیان نور داشتند اما بازهم در این هدف ناکام ماندند.
وی افزود: بسیاری از کشورهای جهان پس از پیروزی انقلاب اسلامی علیه ایران بودند و اعتقاد داشتند که ابر فرهنگ، فرهنگ غرب است اما انقلاب 40 ساله و اتهامات به دین برطرف شد.
حجت الاسلام رستگاری با اشاره به پایه گذاری هسته های مقاومت در سراسر جهان اظهار داشت: اکنون هیچ معادله ای در جهان بدون نظر ایران قابل حل نیست.
وی تصریح کرد: این انقلاب علاوه بر کمک به اقتدار کشور و رسیدن به قدرت بازدارندگی، بسیاری از کشورهای منطقه و جهان را نیز تحت تاثیر قرار داد و امنیت آنها را برقرار کند.
نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: دشمن در فضای مجازی برای انحراف جامعه تلاش های گسترده ای داشت اما حرکت راهیان نور دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.
وی تصریح کرد: دشمن برای سال جدید نیز خواب هایی دیده است اما سال 98 سال فرصت ها و افتخار آفرینی های ایران اسلامی است و با همت جهادی مردان انقلابی بار دیگر تهدیدها به فرصت تبدیل می شوند.
حجت الاسلام رستگاری افزود: مدیران برای ماندگاری روحیه تنبلی، بی تفاوتی و نگاه به خارج را کنار بگذارند و به جوانان بیشتر اعتماد کنند.
7152/3022

نظر شما