شناسهٔ خبر: 31920029 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شفیعی سکان دار شهرداری اراک شد

استاندار مرکزی گفت:با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر،شهردار می‌تواند اقدامات بزرگی انجام دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،مهندس آقازاده استاندار استان مرکزی در مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید کلانشهر اراک با تشکر و قدردانی از وزیر محترم کشور در خصوص تسریع در صدور حکم شهردار اراک، اظهار داشت: با توجه به اینکه شهر اراک حدود ۵ ماه را بدون شهردار بود با پیگیری های لازم، در صدور حکم شهردار منتخب تسریع صورت گرفت و اعضای شورای اسلامی شهر اراک بدون هیچگونه فشار و سفارشی و در یک فضای دموکراسی شهردار را انتخاب کرد.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات شهردار وقت اراک و همچنین مهندس شالی بگ که در دوران سرپرستی مجموعه شهرداری را بدون هیچگونه تنشی مدیریت نمودند، گفت: از شهردار جدید اراک انتظار داریم که تمام سعی و تلاش خود را برای مدیریت هرچه بهتر شهرداری اراک بکارگیرند و در روند اجرای پروژه های شهری نیز تسریع بعمل آید.

استاندار مرکزی همچنین خاطر نشان ساخت: با حمایت و همچنین تلاش مدیریت و پرسنل شهرداری اراک حدود ۲۲ میلیارد تومان در بودجه شهرداری باقی مانده که انتظار می‌رود این مبلغ در پروژه های عمرانی هزینه شود. 

مهندس آقازاده با قدردانی از زحمات پرسنل و مدیران شهرداری که مجموعه مدیریت شهری را در انجام امور خدمت رسانی به شهروندان حمایت نمودند، خواستار همکاری بی شائبه مجموعه شهرداری با مهندس شفیعی شهردار جدید اراک شد و گفت: اعضای شورای اسلامی شهر باید حمایت های لازم از شهردار منتخب را داشته باشد، چرا که با حمایت شورا، شهردار می‌تواند اقدامات بزرگی انجام دهد. 

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که در دوران جدید از فعالیت مدیریت شهری اراک در سال ۹۸، شاهد تلاش و کوشش هرچه بیشتر مجموعه عوامل شهرداری در سطح شهر اراک به جهت ارایه خدمات حداکثری به شهروندان باشیم.

انتهای پیام/ی

تودیع شفیعی در شهرداری اراک

نظر شما