شناسهٔ خبر: 31919430 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازدید بیش از 8 هزار مسافر نوروزی از چهار بقاع متبرکه شهرستان خلیل آباد/ توزیع کالا از طریق کالابرگ از صف‌های طویل جلوگیری می‌کند

در بسته خبری امروز شهرستان‌های خراسان رضوی خبرهایی از جمله توزیع کالا از طریق کالابرگ از صف‌های طویل جلوگیری می‌کند، پروژه احداث کمربندی در تربت حیدریه منافع بسیاری را سلب کرده است و بازدید بیش از 8 هزار مسافر نوروزی از چهار بقاع متبرکه شهرستان خلیل آباد منتشر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از خراسان رضوی در بسته خبری امروز شهرستان‌های خراسان رضوی خبرهایی از جمله توزیع کالا از طریق کالابرگ از صف‌های طویل جلوگیری می‌کند، پروژه احداث کمربندی در تربت حیدریه منافع بسیاری را سلب کرده است و بازدید بیش از 8 هزار مسافر نوروزی از چهار بقاع متبرکه شهرستان خلیل آباد منتشر شده است.

توزیع کالا از طریق کالابرگ از صف‌های طویل جلوگیری می‌کند

فرماندار گناباد در دیدار با امام جمعه این شهر اظهار کرد: امروز کشور ایران تنها کشوری است که علیه استکبار قد علم کرده و همه باید دست به دست هم بدهند تا در این مبارزه سربلند بیرون بیاییم.

حامد قربانی افزود: امسال را مقام معظم رهبری سال رونق تولید اعلام کردند و با توجه به اینکه فرمان رهبر انقلاب بر همه واجب است باید همه در تحقق این شعار بکوشند.

امام جمعه گناباد در این دیدار گفت: تشکیل یک کارگروه برای تحقق عملی شعار امسال در شهرستان گناباد لازم است.

حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب با تشکر از توزیع کالا های اساسی جهت تنظیم بازار ادامه داد: زحمت زیادی برای توزیع کالا در شهرستان کشیده شد البته گلایه‌هایی نیز از نحوه توزیع شد که باید در رفع آن‌ها کوشید.

وی تصریح کرد: باید ترتیبی اتخاذ شود که توزیع کالا از طریق کالا برگ صورت بگیرد تا از تشکیل صف‌های طویل جلوگیری شود و همه نیز به حق خود برسند.

پروژه احداث کمربندی در تربت حیدریه منافع بسیاری را سلب کرده است

فرماندار تربت حیدریه در دیدار نوروزی با امام جمعه این شهر ضمن تبریک سال جدید، با بیان اینکه طرح شعار سال از سوی مقام معظم رهبری همراه با تفکر و استراتژی است، گفت: وظیفه دولتمردان فراهم آوردن سازوکار اجرای این شعار است.

علی رستمی افزود: نام‌گذاری امسال به عنوان سال رونق تولید نشان می‌دهد که مشکل اساسی کشور و مهم‌ترین دغدغه مقام معظم رهبری مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

وی بیان کرد: انتخاب عناوین شعارهای سال با محوریت اقتصادی طی دهه اخیر و تاکید مجدد و مداوم بر این موضوع بیانگر این مهم است که روند عملی شدن آن رضایت بخش نبوده است.

فرماندار تربت حیدریه با اشاره به بیانات رهبری در پیام نوروزی تاکید کرد: شعار امسال مکمل شعار سال قبل است؛ حمایت از کالای ایرانی یک تفکر و یک فرهنگ ریشه‌دار است که رونق تولیدات داخلی را به دنبال دارد و باعث افزایش کیفیت تولیدات داخلی می‌شود.

رستمی گفت: ما به صنعت گردشگری که در گذشته توجه زیادی به آن نمی‌شد، به عنوان یک منبع جدید درآمدی نگاه می‌کنیم زیرا تردد 8 میلیون مسافر که از مسیر تربت حیدریه به سمت مشهد حرکت می‌کنند، موضوعی نیست که بشود به آن بی‌توجه بود.

وی تصریح کرد: این شهرستان با توجه به موقعیت مهم و مزیت‌های منحصر به فرد در حوزه‌های مختلف، بستر مناسبی برای توسعه اقتصادی، تجاری و اشتغال است و با تمام توان در این مسیر برای تسهیل امور و کاهش موانع گام برمی‌داریم و امیدواریم با تعامل مسؤولان دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های سرمایه‌گذار شاهد دستاوردهای مثبتی باشیم.

فرماندار تربت حیدریه با اشاره به اهداف مثلث اقتصادی خاطرنشان کرد: 30 تفاهم‌نامه در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع و گردشگری با اعتبار 6 هزار و 208 میلیارد تومان و حضور سرمایه‌گذاران مورد بررسی قرار گرفته است که با تحقق این تفاهم‌نامه‌ها برای 5 هزار و 499 فرد جویای در تربت حیدریه شغل ایجاد می‌شود و اکنون پروژه‌های عمرانی بزرگ و ارزشمندی در حال اجرا است که امیدواریم در روزهای پیش رو با توجه به شعار سال که رونق تولید است بتوانیم با اتحاد و همدلی که بین مردم و مسؤولان صورت گرفته شاهد جهش مثبتی در توسعه این منطقه باشیم.

رستمی گفت: پروژه احداث کمربندی در تربت حیدریه منافع بسیاری را از ما سلب کرده است.

بازدید بیش از 8 هزار مسافر نوروزی از چهار بقاع متبرکه شهرستان خلیل آباد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خلیل آباد گفت: در ایام نوروز سال 98 تا کنون بیش از 8 هزار مسافر نوروزی از چهار بقاع متبرکه شهرستان خلیل آباد بازدید کرده‌اند.

سید محمد حسینی اظهار کرد: طرح آرامش بهاری همزمان با نوروز 98 در چهار بقاع متبرکه شهرستان برپا شده که این طرح مورد استقبال مسافران و زائران امکان متبرکه بوده است.

وی با بیان اینکه در طرح آرامش بهاری ویژه برنامه‌های خاصی در اماکن متبرکه شهرستان برگزار می‌شود، افزود: تا کنون برنامه‌هایی شامل جشن ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر، وفات حضرت زینب(س) و نیز در ادامه جشن 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران و جشن مبعث رسول اکرم (ص) نیز در بقاع متبرکه شهرستان برگزار می‌شود.

حسینی بیان کرد: شهرستان خلیل‌آباد دارای چهار بقاع متبرکه امام‌زاده بی بی حور و بی بی نور در روستای جابوز، امام‌زاده قاسم(ع) در روستای ارغا، امام‌زاده سید حسن در روستای میرآباد و امام‌زاده هادی (ع) در روستای شوراب است که هرساله مورد استقبال خوب مسافران و زائران قرار می‌گیرند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خلیل آباد عنوان کرد: همچنین چهار بقاع متبرکه شهرستان جهت اسکان اضطراری آماده خدمت رسانی به مسافران و زائران هستند.

اسکان بیش از ۵۰۰ نفر در ستاد اسکان آموزش و پرورش بردسکن

مدیر آموزش و پرورش بردسکن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن گفت: تاکنون ۵۲۶ نفر از ابتدای شروع سال نو در این شهرستان اسکان یافتند.

غلامحسین غفوری اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی هوا، اسکان مسافران نوروزی در قیاس با سال گذشته تا کنون ۳۵ درصد رشد داشته است و سعی شده جهت رفاه حال مسافرین و خدمت رسانی بیشتر تعداد مراکز اسکان را افزایش دهیم.

وی افزود: مدارس شهرستان از امکانات نسبی خوبی از قبیل تلویزیون و یخچال برخوردار است و تلاش ما بر این است که مسافران در مدت اقامت لحظات به یادماندنی از این شهرستان را به‌همراه داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن همچنین از آمادگی کامل ستادهای اسکان در این شهرستان در صورت وقوع سیل خبر داد و گفت: علاوه بر 12 فضای آموزشی ستاد اسکان این شهرستان، دیگر مدارس سطح شهر و مراکز بخش‌ها و روستاها هم برای بهره‌وری لازم آماده، مجهز و در دسترس هستند.

انتهای پیام/ 70058

نظر شما