شناسهٔ خبر: 31919394 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران:

۸ راهبرد کلان افزایش ذخیره سازی در پایانه‌های نفتی تدوین شد

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی در پایانه‌های نفتی کشور خبر داد و گفت: هشت راهبرد کلان در حوزه پایانه‌های نفتی کشور تدوین شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، عباس اسدروز با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رونق تولید افزود: هشت راهبرد کلان در حوزه پایانه‌های نفتی کشور تعریف شده است که تحقق این هشت راهبرد از اهداف اصلی امسال این شرکت در حوزه‌های مختلف عملیاتی، فنی، مهندسی و نیروی انسانی خواهد بود.

وی تمرکز بر مأموریت اصلی شرکت و ایفای نقش شایسته در تکمیل و تداوم زنجیره ارزش شرکت ملی نفت ایران را از مبانی اصلی این شرکت در توسعه روند صنعت نفت دانست و افزود: افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی از طریق تعمیرات به‌هنگام و رسوب‌زدایی منظم مخازن با استفاده از روش‌های نوین به عنوان یک سرفصل به مدیریت عملیات این شرکت ابلاغ خواهد شد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: این مدیریت طبق یک برنامه زمان‌بندی مشخص و مدون، بهسازی، نوسازی و نگهداری تأسیسات حیاتی کشور در پایانه‌های نفتی ایران و همچنین افزایش توان صادراتی نفت خام و میعانات گازی را با انجام تعمیرات و بهینه‌سازی اسکله‌ها و پهلوگاه‌های پایانه نفتی خارک به عهده خواهد گرفت.

به گفته اسدورز در حوزه فنی و مهندسی، افزایش قابلیت اطمینان در تأسیسات و تجهیزات مطابق استانداردها و ضوابط فنی و مهندسی را مدنظر قرار داده‌ایم که امیدواریم با تکیه بر توان نیروی داخلی شرکت به اهداف تعریف شده در سال ۹۸ دست یابیم.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما