شناسهٔ خبر: 31919348 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

عکس ها و مشخصات گلکسی A60 و A70 لو رفت

تصاویر و مشخصاتی از دو گوشی تلفن همراه گلکسی A60 و A70 منتشر شده است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش جی پلاس؛ سری متحول شده گلکسی A همین حالا پنج عضو دارد و ظاهرا دو گوشی گلکسی A60 و A70 نیز به زودی به این خانواده ملحق خواهند شد.

رد پای این دو میان رده در پایگاه داده TENAA رویت شده و طبق معمول رگولاتوری چینی مشخصات و تصاویر گجت ها را پیش از رونمایی لو داده است. ظاهرا هر دو موبایل به دوربین سه گانه مجهز شده اند اما از نظر تعبیه سنسور اثر انگشت و نوع نمایشگر با هم تفاوت هایی دارند.

گلکسی A70

 

گلکسی A70

بر این اساس گلکسی A70 از نمایشگر ۶.۷ اینچی اینفینیتی U با بریدگی قطره ای بهره می برد. جزییات دوربین سه گانه مشخص نشده اما سامسونگ به استفاده از سنسورهای معمولی، الترا واید و عمق سنج علاقه دارد. پنل عقب هم یا گرادیان است یا از رنگ خاکستری با قابلیت بازتاب جالب توجه برخی سایه بهره می برد.

از دیگر  قابلیت های  گلکسی A70 باید به باتری قدرتمند ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی و ابعادی برابر با ۱۶.۴۲ در ۷.۶۷ در ۰.۷۹ سانتی متر اشاره کرد.

از طرف دیگر گلکسی A60 با نمایشگر حفره دار اینفینیتی O و دوربین سه گانه که در آن حسگر اصلی با یک حلقه مشخص شده، شباهت زیادی به گوشی گلکسی A8s دارد. این میان رده هم به باتری ۳۴۱۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده و ابعادی برابر با ۱۵.۵۲ در ۷.۳۹ در ۰.۷۹ سانتی متر خواهد داشت؛ در نتیجه کمی از گلکسی A70 کوچکتر است.

گلکسی A60

 

گلکسی A60

این دو گوشی با شماره مدل های SM-A7050 و SM-A6060 تایید شده اند و عدد 0 در آخر آنها نشان دهنده این است که منحصرا برای چین طراحی شده اند؛ با این حال احتمال راهیابی آنها به بازارهای دیگر هم زیاد است چرا که گلکسی A8s هم قبلا با همین مشخصات رویت شد اما در نهایت با اسم گلکسی A9 پرو به دست کاربران کشورهای دیگر هم رسید.

 

برچسب‌ها:

نظر شما