شناسهٔ خبر: 31918661 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

بارش باران شهرستان سرپل‌ذهاب سیل به راه انداخت

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: بارش شدید باران سبب آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه سرپل‌ذهاب شد.

صاحب‌خبر -

محبت جمالی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: بارش گسترده باران از دو روز گذشته تاکنون سبب آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب در محدوده رودخانه شهر سرپل‌ذهاب شد که مشکل حادی برای اهالی ایجاد نکرد.

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب افزود: بارش شدید باران از ظهر امروز سبب آبگرفتگی معابر و اختلال در زندگی برخی از شهروندانی شده که در اطراف رودخانه در کانکس مستقر هستند و با کمک نیروهای خدماتی شهرداری در حال رفع این مشکل هستیم.

وی با اشاره به اینکه همه تیمهای امداد و نجات، اورژانس در شهر سرپل‌ذهاب و مراکز دهستان‌ها در آماده‌باش کامل قرار دارند، افزود: ستاد مدیریت بحران در آمادگی کامل قرار دارد و امید داریم این سامانه بارشی مردم سرپل‌ذهاب را با مشکل مواجه نکند.

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب با بیان اینکه بخشی از رفع مشکل آبگرفتگی کانکسها به خود مردم بستگی دارد افزود: تعدادی کانکس در نزدیکی رودخانه مستقر هستند که با سیلابی شدن رودخانه امکان آبگرفتگی آنها وجود دارد.

جمالی‌نیا گفت: از چندماه پیش تذکرات جدی به این خانواده‌ها داده شده که محل زندگی آنها استاندارد نیست اما این خانواد‌ه‌ها هنوز حاضر به جابه‌جایی نشده‌اند و تنها در این بارندگی‌ها قبول کردند که در کانکسها نمانند.

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب با اشاره به اینکه اکنون از لحاظ خدمات برق، آب و گاز این شهرستان با مشکلی مواجه نیست عنوان کرد: اکثر محورهای مواصلاتی شهرستان با وجود بارش شدید باران باز است.

 

برچسب‌ها:

نظر شما