شناسهٔ خبر: 31918596 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

گلمرادی مطرح کرد:

توجه به نسخه اقتصاد مقاومتی باید در دستور کار دولت و مجلس قرار بگیرد

عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: توجه و بهره گیری از نسخه شفا بخش اقتصاد مقاومتی باید به عنوان یک ضرورت در دستور کار نهاد های مختلف کشور اعم از مجلس و دولت قرار بگیرد و باید مسئولان از اقتصاد مقاومتی برای حل مشکلات اقتصادی کشور نهایت بکار گیری را داشته باشند.

صاحب‌خبر -

علی گلمردای در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به چگونگی عمل به قتصاد مقاومتی که یکی از منویات مهم رهبری بشمار می رود، اشاره کرد وگفت: امیدوار هستم که در سال جاری نسبت به سال گذشته تفاوت های گوناگونی را درهمه جهات برای پیشرفت کشور و رفاه حال مردم لمس کنیم وموفقیت های خوبی را در این سال مشاهده کنیم.

مسئولان اجرایی کشور در جهت رفع وضعیت نابسامان اقتصادی کشور گام های بلندی را بردارند

وی افزود: مسئولان باید در سال 97 توجه ویژه ای نسبت به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم داشته باشند؛چرا که اگر مسئولان اجرایی کشور در جهت رفع وضعیت نابسامان اقتصادی کشور گام های بلندی را بردارند،قطعا دغدغه مردم نسبت به این مسائل مرتفع می شود.

نماینده مردم ماهشهر،هندیجان و امیدیه با اشاره به اینکه توجه به اقتصاد مقاومتی باید در دستور کار همه نهادهای سیاسی کشور قرار بگیرد،تصریح کرد: توجه و بهره گیری از نسخه شفا بخش اقتصاد مقاومتی باید به عنوان یک ضرورت در دستور کار نهاد های مختلف کشور اعم از مجلس و دولت قرار بگیرد و باید مسئولان از اقتصاد مقاومتی برای حل مشکلات اقتصادی کشور نهایت  بکار گیری را داشته باشند.

ایجاد شکاف در بین مردم و مسئولان یکی از راهبردهای دشمن است

عضو فراکسیون ولایی مجلس با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده این نظام از هر راهبردی برای تحقق  پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند،اظهار کرد: دراین چهل سال اخیر که از عمر با برکت جمهوری اسلامی ایران سپری شده است، در حقیقت همه ما به این نتیجه رسیدیم که دشمنان قسم خورده این نظام به دنبال منافع خود هستند و از همه مهم تر برای رسیدن به اهداف خود متوسل به هر کاری می شوند.

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه همین مبحث افزود: راهبرد دشمنان در جهت تضعیف نظام اسلامی و همچنین ایجاد شکاف در بین مردم و مسئولان تببین شده است وهمگی باید مراقب نفاقی که از سوی دشمنان طراحی شده است،باشیم؛تا به کشورآسیبی وارد نشود.

باید اتکا کشور به اقتصاد مقاومتی و توانمندی های داخلی باشد

عضو کمیسیون انرژی تاکید کرد: باید اتکا کشور به اقتصاد مقاومتی و توانمندی های داخلی باشد،چرا که درعمل به نسخه اقتصادی مقاومتی وعده های پوچ کشورهای غربی برای حل مشکلات اقتصادی کشور دیگر معنایی ندارد.

وی به بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب در رابطه با ظرفیت های کشور به ویژه جوانان اشاره کرد و گفت: رهنمودهای رهبری انقلاب در بیانیه گام در حقیقت مسیر را برای همگان شفاف کرد ه است؛ایشان فرمودند؛باید از ظرفیت های باالقوه کشور که مهم ترین آنها جوانان هستند نهایت بهره مندی شود و قطعا از برآیند این ها همه مشکلات کشور در همه حوزه های مختلف برطرف می شود./

پایان پیام

نظر شما