شناسهٔ خبر: 31918454 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه:

بیمارستان فوق تخصصی سیار سپاه در آق قلا برپا می شود

تهران-ایرنا-معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه از راه اندازی پل تعجیلی برای برقراری ارتباط گرگان و آق قلا توسط واحد مهندسی نیروی زمینی سپاه را اقدامی مهم در راستای امدادرسانی و کمک به هموطنان سیل زده عنوان کرد و گفت: یک واحد بیمارستان فوق‌تخصصی سیار نیروی زمینی سپاه از فردا در آق قلا برپا خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا پایگاه اطلاع رسانی سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان پیرامون اقدامات انجام شده این نیرو درمناطق سیل زده افزود: یگان های نیروی زمینی سپاه اعم از گروه 45 جوادالائمه(ع) ، یگان زرهی عمار و قرارگاه غدیر نیروی زمینی سپاه از نخستین ساعات وقوع سیل در گرگان و آق قلا با تمام توان در حال امداد رسانی و خدمت به هموطنان سیل زده هستند.
وی با اشاره به اقدامات یگان های مهندسی ، بالگردی ،دریایی و بهداری نیروی زمینی سپاه در امدادرسانی به سیل زدگان استان گلستان تصریح کرد: کلیه ماشین آلات مهندسی و سنگین گروه مهندسی جوادالائمه (ع ) نیروی زمینی سپاه در حال امدادرسانی به مردم سیل زده استان گلستان و بازگشایی راه ها می باشند.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه راه اندازی پل تعجیلی برای برقراری ارتباط گرگان و آق قلا توسط واحد مهندسی نیروی زمینی سپاه را اقدامی مهم در راستای امدادرسانی و کمک به هموطنان سیل زده عنوان و تصریح کرد: یگان بالگردی نیروی زمینی سپاه مستقر در استان گلستان نیز کماکان مشغول امدادرسانی به مردم و جابه‌جایی و انتقال آنان به مناطق امن می‌باشد.
سردار پورجمشیدیان افزود:یگان دریایی نیروی زمینی سپاه با 10 فروند قایق امداد رسان ، در شهرستان آق قلا و گمیشان در حال کمک به مردم هستند.
وی ازبرپایی و استقرار یک واحد بیمارستان فوق‌تخصصی سیار نیروی زمینی سپاه از فردا در آق قلا خبر داد و گفت:همچنین تعداد قابل توجهی اقلام ضروری مناطق سیل‌زده شامل 200 تخته فرش ماشینی ،100دستگاه یخچال، 100دستگاه بخاری، 200 تخته پتو و 200 دستگاه اجاق گاز توسط قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه در حال انتقال به منطقه و فراهم سازی زمینه توزیع است.
سردار پورجمشیدیان با اشاره به تلاش یگان های نیروی زمینی سپاه برای کمک به مردم عزیز استانهای گلستان و مازندران خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم منطقه نیاز به کمک داشته باشند در کنار آنها حضور خواهیم داشت و تکلیف خود می دانیم تا به فرموده رهبر معظم انقلاب عمل کنیم . نیروی زمینی سپاه حداکثر تلاش خود را خواهد کرد تا به بهترین نحو به مردم عزیز استان گلستان و مازندران خدمت رسانی کند.
به گزارش ایرنا، بارش شدید باران در روزهای پایانی اسفند ماه 97 موجب وقوع سیلاب و رانش زمین و ایجاد خسارات های سنگین به شهرهای استان های گلستان و مازندران شده است.
طی روزهای اخیر معاون اول رئیس جمهوری،وزیران نیرو،راه و شهرسازی،جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و دارایی، کشور،بهداشت درمان و آموزش پزشکی، رئیس مجلس شورای اسلامی و فرماندهان ارشد نظامی با حضور در مناطق سیل زده در جریان رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان قرار گرفتند.
سیام**1058**1535

نظر شما