شناسهٔ خبر: 31917702 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افزایش ۵۰ درصدی حجم مسافران نوروزی در انارک

شهردار انارک گفت:هرچند شاهد افزایش ۵۰ درصدی مسافران نوروزی در انارک هستیم، اما همچنان اقامتگاه‌های این شهر آماده اسکان، پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی می‌باشد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسین سبحانی نسب، شهردار انارک بیان نمود:جاری شدن سیل در استان‌های شمالی، مسافران را به سمت استان‌های مرکزی و جنوبی روانه کرده، خوشبختانه تا امروز ۵ فروردین ۹۸ هیچ مشکلی برای اسکان مسافران نوروزی نداشته ایم و همچنان آماده پذیرایی و میزبانی از مسافران نوروزی در سطح شهر انارک هستیم.

سبحانی نسب با اشاره به گزارش‌های دریافت‌شده از حجم چشم گیر مسافران نوروزی در شهر انارک گفت: تا این لحظه نسبت به نوروز ۹۷ شاهد افزایش ۵۰ درصدی مسافران و گردشگران به این شهر تاریخی هستیم که علاوه بر اقامتگاه‌های فعال در این شهر، کلیه مدارس، حسینیه‌ها را بسیج کرده تا بهترین امکانات را بصورت رایگان در اختیار مسافران نوروزی قرار دهند و خوشبختانه با ظرفیت اقامتی بالای موجود در این شهر، با توجه به حضور چشم گیر مسافران و گردشگران نوروزی، همچنان پذیرای مسافران هستیم.


وی اضافه کرد: شهر انارک با پتانسیل‌های خاص گردشگری اش، این روز‌ها بیش از سال‌های دیگر شاهد ورود مسافران و گردشگران نوروزی ست که به آنان توصیه می‌کنیم که حتما از بروشور‌های منتشر شده در سطح شهر استفاده و با مکان‌های تاریخی و دیدنی این شهر آشنا شده و از آن‌ها بازدید کنند.

شهردار انارک در ادامه به مکان‌های تاریخی انارک، اشاره کرد و افزود: شهرداری، شورای شهر، پلیس، اورژانس، آتش‌نشانی و دیگر ارگان‌های مربوطه تمامی شرایط لازم را برای گردشگران و مسافرین نوروزی مهیا نموده و علاقمندان می‌توانند از آثاری چون، موزه مردم شناسی کویر انارک، رباط (کاروانسرا) انارک، مسجد جامع، آب انبار سنتی، برج و حصار تاریخی، تپه‌های شنی و روستای گردشگری اسماعیلان دیدن کنند.

شهر انارک سرزمین میوه بهشتی انار در ۲۲۵ کیلومتری شرق اصفهان به عنوان بزرگترین بخش استان اصفهان قراردارد و از جنوب به اردکان یزد، از شمال به ۷ سمنان، از شرق به شهرستان خور و از غرب به نایین و اردستان محدود می‌شود. 

 
انتهای پیام/م 
 

وضعیت مسافران نوروزی در شهر انارک

برچسب‌ها:

نظر شما