شناسهٔ خبر: 3191744 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شهردار بروجرد: دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان واقعیت های انقلاب است

بروجرد- ایرنا- شهردار بروجرد با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: این ایام فرخنده فرصتی مناسب برای بیان واقعیت های انقلاب اسلامی است.

صاحب‌خبر -

'منوچهر یوسفی' روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: واقعیت های انقلاب باید برای نسل های جوان که در انقلاب حضور نداشتند بیان شوند تا بدانند ابن انقلاب با تلاش و مجاهدتهای چه افرادی بوجود آمده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری بروجرد مانند سال های گذشته مسوولیت کمیته تزیین، فضاسازی و زیباسازی شهر را در دهه فجر بر عهده دارد، گفت: شهرداری با آغاز آذین بندی و فضاسازی شهر به استقبال دهه فجر رفته است.

شهردار بروجرد چراغانی برخی نقاط شهر را یادآور شد و افزود: پرچم های ایران در میادین آیت الله بروجردی، زائران کربلا، میدان امام حسین(ع)، میدان شهدا، شهید بهشتی و میدان قبا نصب شده است.

وی با اشاره به نصب ریسه های نوری و پارچه ای در سطح شهر اظهار کرد: پنج طاق نصرت در خیابان های آیت الله کاشانی، شهدا، مدرس شرقی، سه راهی خیابان جعفری و میدان بهار نصب می شود.

یوسفی با اشاره به فعالیت های کمیته تزیین و فضا سازی شهری در بروجرد افزود: هماهنگی هایی با سازمان های مختلف شهرداری بروجرد در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن آیین های دهه فجر انجام شده است.

وی برقرار کردن ایستگاه های شادی، نمایش های خیابانی با مضمون اهداف انقلاب اسلامی و پخش سرودهای انقلابی را از جمله برنامه های عمومی در ایام دهه فجر در بروجرد دانست.

7189/7279

نظر شما