شناسهٔ خبر: 31916779 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

وحدتی: دولت در راستای رونق تولید لایحه تغییر قوانین را به مجلس ارائه کند

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تعیین شعار سال 98 از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد: بی‌اثر ساختن تحریم‌ها در

صاحب‌خبر -

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تعیین شعار سال 98 از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد: بی‌اثر ساختن تحریم‌ها در راستای «رونق تولید» امکان پذیر است.

محمد وحدتی هلان در گفت‌وگو با ایسنا ضمن عرض تبریک سال نو اظهار کرد: پیام نوروزی مقام معظم رهبری در راستای پیام‌های نوروزی سال‌های قبل ایشان بود. تاکید مقام معظم رهبری بر این است که اگر ما تولید داخلی را رونق ببخشیم و موانع تولید برداریم می‌توانیم از تولیدکنندگان خوب حمایت کنیم. در نتیجه این حمایت است که کشور از وابستگی رهایی پیدا کرده و ما می‌توانیم به طور کامل روی پای خودمان بایستیم.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: این ایستادگی میسر نخواهد شد مگر اینکه مجلس، دولت و همه دستگاه‌های اجرایی در خدمت تولیدکنندگان بوده و از این عزیزان حمایت کنند. در این راستا قوانینی که نیازمند تصحیح می‌باشد، باید از طریق لایحه از طرف دولت به مجلس ارائه شود. اگر قانونی در راستای «رونق تولید» وجود ندارد باید توسط ما و دوستانمان بررسی و به صورت طرحی در مجلس مطرح شود. ان‌شاءالله که می‌توانیم با رونق تولید تحریم‌ها را بی‌اثر ساخته؛ روی پای خود ایستاده و به دیگران محتاج نباشیم.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس افزود: وقتی که تولید با کیفیت می‌شود، صادرات ما هم رونق می‌گیرد و در نتیجه ارزها و کالاهای اساسی مورد نیاز را به دست آورده و به کشور وارد می‌کنیم.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که کارنامه مجلس در عمل به پیام‌های نوروزی مقام معظم رهبری را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ گفت: مجلس دهم انصافا رهنمودهای مقام معظم رهبری را کارشناسانه بررسی کرده و همیشه کمک‌حال دولت بوده است. ما در سال گذشته به لایحه‌هایی که در راستای این پیام‌ها بوده است، رای مثبت دادیم. ان‌شاءالله که در سال جدید هم آنچه که از دستمان بر می‌آید را در راستای رفع موانع تولید انجام خواهیم داد. اعتقاد ما این است که افزایش تولید با کیفیت تحریم‌ها را بی‌اثر می‌سازد.


انتهای پیام انتهای پیام

نظر شما