شناسهٔ خبر: 31916483 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جذب گردشگر نیازمند زیرساخت‌های فرهنگی است

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: جذب توریست و رونق گردشگری در سطح استان اردبیل نیازمند زیر ساخت‌های فرهنگی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ظهر امروز با اعلام این خبر افزود: تمامی دستگاه ‌ها و نهاد های دولتی باید در ارتقاء زیرساخت‌ های فرهنگی تلاش داشته باشند.

وی بیان کرد: مردم نیز باید در این زمینه تلاش ویژه ای داشته باشند تا بتوانیم شاهد ماندگاری مسافران و افزایش گردشگران در استان اردبیل باشیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: توسعه فرهنگی تنها زیرساختی برای توسعه استان در حوزه گردشگری نخواهد بود بلکه زیرساختی برای پیشرفت استان در تمامی حوزه‌ ها خواهد بود.

فلاحی ادامه داد: توسعه فرهنگی به قدری مهم است که بارها مورد تاکید امام جمعه محبوب اردبیل و سایر بزرگان و نخبه های فرهنگی و هنری در سطح استان بوده است اما این مساله بدون برنامه ریزی امکان پذیر نخواهد بود.

وی افزود: با توجه به تاکید استاندار محترم در قرار گیری گردشگری به عنوان محور اول توسعه استان اقدامات خوبی در یک سال گذشته در این حوزه انجام شده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب و رضایت بخش فاصله زیادی وجود دارد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: یکی از الزامات رسیدن به نقطه مطلوب توسعه زیرساخت‌ها در مناطق گردشگرپذیر در استان است که این موضوع در دستور کار جدی ما قرار گرفته است اما پیش نیاز تمامی این اقدامات توسعه فرهنگی است که نیازمند توجه اساسی مردم و مسوولان استان است.

انتهای پیام/ع

جذب توریست و رونق گردشگری در اردبیل

 

نظر شما