شناسهٔ خبر: 31916416 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اومتیتی: در بارسلونا می‌مانم؛ گریزمان؟ گاهی تصمیماتی می‌گیریم که بعدا پشیمان می‌شویم!

مهدی آزادی

برخلاف شایعاتی که اخیرا مبنی بر احتمال انتقال اومتیتی به منچسترسیتی یا یونایتد، این مدافع صراحتا از ماندنش در نیوکمپ می‌گوید.

صاحب‌خبر -

طرفداری - ساموئل اومتیتی، مدافع بارسلونا از انتقال آنتوان گریزمان به این باشگاه استقبال کرد.

گریزمان 27 ساله که یکی از بهترین بازیکنان لالیگا و اروپا است، در تابستان گذشته و در حالی که با بارسا به توافق کامل شفاهی دست یافته بود، تصمیمش را عوض کرد و در اتلتیکو مادرید ماند تا سمبل پروژه جدید و جاه طلبانه این باشگاه باشد. گریزمان هم اکنون بالاترین دستمزد تاریخ اتلتیکو مادرید را دریافت می‌کند. با این حال در روزهای اخیر و به خصوص پس از حذف اتلتی از لیگ قهرمانان اروپا با شکست مقابل یوونتوس، صحبت از پشیمانی گریزمان از پاسخ رد دادن به بارسا و علاقه این ستاره به انجام این انتقال است. 

به گزارش موندو دپورتیوو، ساموئل اومتیتی از این انتقال استقبال می‌کند:

خوشحال خواهم شد اگر گریزمان به بارسلونا بیاید. او اینجا و در هر تیمی جای دارد. با او در این باره صحبت کرده‌ام؟ نه. اصلا. می‌دانم آنتوان در مادرید خوشحال است و زندگی بسیار راحت و آرامی دارد. او در تیمی است که برایش بازی می‌کنند. فوتبالیست‌ها در دوران فوتبالشان تصمیماتی می‌گیرند که شاید بعدا از گرفتن آنها پشیمان شوند.

بازی در جام جهانی با مصدومیت؟ ریسک کردم چون جام جهانی هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود و مشخص نیست شما چند بار می‌توانید در آن شرکت کنید. حضور در این تورنمنت رویای من بود و به زانویم فشار آوردم که بعدا کار را برایم پیچیده‌تر کرد ولی از تصمیمی که گرفتم، پشیمان نیستم. اکنون احساس خوبی دارم. تلاش می‌کنم پس از چند ماه دوری از میادین، دوباره روی فرم برگردم. کار بسیار پیچیده‌ای است. در بارسلونا می‌مانی؟ بله.

نظر شما