شناسهٔ خبر: 31916333 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده اردوگاه شهدای ارتش خبر داد:

اجرای دومین مرحله امدادرسانی ارتش در مناطق صعب العبور مازندران

تهران-ایرنا- فرمانده اردوگاه شهدای ارتش از اجرای دومین مرحله امدادرسانی در مناطق صعب العبور مازندران در پی دستورات فرمانده معظم کل قوا خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش، سرهنگ رمضان صادقی، افزود: در پی فرمان مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا مبنی بر گسیل امکانات بیشتر از سوی نیرو‌های مسلح به استان‌های سیل زده شمال کشور و دستور فرمانده کل ارتش، دومین مرحله از امدادرسانی در مناطق صعب العبور که با بارش شدید باران، بوران و برف و رانش مسیر مواجه شده‌اند، انجام شد.
فرمانده اردوگاه شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در نکا گفت: ارتش بر حسب ضرورت و وظیفه ذاتی خود از نخستین ساعات این سانحه طبیعی، در منطقه حاضر شد و در پی فرامین فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) و متعاقب آن رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، دامنه اقدامات خود در این مناطق را افزایش داده است.
وی با اشاره به ضرورت تامین لوازم و اقلام اولیه برای کمک‌رسانی به مردم، افزود: در دو مرحله بسته‌های حمایتی و ارزاق عمومی به مناطق بالا دست استان ارسال و توزیع شد.
سرهنگ صادقی تاکید کرد: همینطور که در دفاع مقدس،ارتش در کنار دیگر نیروها خوش درخشید، این بار نیز ارتش مکتبی در کنار مردم خواهد بود تا بخشی از آلام آنها را کاهش دهد .
به گزارش ایرنا، بارش شدید باران در روزهای پایانی اسفند ماه 97 موجب وقوع سیلاب و رانش زمین و ایجاد خسارات های سنگین به شهرهای استان های گلستان و مازندران شده است.
طی روزهای اخیر معاون اول رئیس جمهوری،وزیران نیرو،راه و شهرسازی،جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و دارایی، کشور،بهداشت درمان و آموزش پزشکی، رئیس مجلس شورای اسلامی و فرماندهان ارشد نظامی با حضور در مناطق سیل زده در جریان رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان قرار گرفتند.
سیام**1058**1535

نظر شما