شناسهٔ خبر: 31916219 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

150 ملایری به اردوهای راهیان نور اعزام شدند/ ارسال 5 محموله اقلام اساسی به مناطق سیل‌زده

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از اعزام 150 ملایری به مناطق عملیاتی جنوب در قالب راهیان نور خبر داد و با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به مناطق سیل‌زده گفت: فردا پنج محموله کمک شامل اقلام اساسی ارسال می‌شود.

صاحب‌خبر -

سید جواد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه اردوهای راهیان نور گنجینه معنوی و ذخیره‌ای تمام‌نشدنی است اظهار کرد:  نسل جوان از طریق این طرح می‌تواند معنویات خود را پرورش داده و با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته سهمیه اردوهای راهیان نور ملایر 2 هزار و 74 نفر بود افزود: این اعزام‌ها در قالب اعزام دانش‌آموزی، دانشجویی و بسیج محلات به مناطق عملیاتی جنوب و غرب انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه از این تعداد 184 دانش‌آموز به مناطق عملیاتی غرب و مابقی نیز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند اضافه کرد: امسال 70 نفر در قالب بسیج محلات از مناطق عملیاتی غرب کشور دیدن کردند.

وی از اعزام 550 دانشجو ملایری در روزهای پایانی سال به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: این دانشجویان دختر و پسر طی دو مرحله از 14 تا 21 اسفندماه به مناطق جنوب اعزام شدند.

حسینی با اشاره به اعزم 150 نفر نفر از اقشار مختلف مردم ملایر در قالب بسیج محلات به اردوهای راهیان نور در روز چهارم فروردین‌ماه خبر داد و گفت: این افراد در قالب سه اتوبوس به مدت سه روز به جنوب کشور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تقاضا برای اعزام بیشتر از این تعداد بود تصریح کرد: در صورت مساعد بودن هوا باز هم اعزام خواهیم داشت.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به همراهی راویان دفاع مقدس و روحانیون در این سفر معنوی به همراه زائران گفت: زائران راهیان نور از مناطق مختلف عملیاتی شامل شلمچه، منطقه عملیاتی کربلای 5، منطقه عملیات کربلای 4، فاو و اروندکنار بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به مشکلات اخیر سیل در مناطق شمالی کشور افزود: در راستای کمک به هموطنان در این مناطق جمع‌آوری کمک‌های مردمی و سپاه در حوزه‌های مقاومت در حال انجام است.

حسینی با بیان اینکه فردا پنج محموله کمک شامل اقلام اساسی از جمله پتو، چادر، کنسرو، آب معدنی و... توسط سپاه  ملایر به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود گفت: حوزه‌های مقاومت و سپاه ملایر آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مردم سیل‌زده در مناطق شمالی کشور هستند.

وی با اشاره به آمادگی سپاه ناحیه ملایر در صورت بروز بحران برای اسکان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جوی سپاه ملایر آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در این ایام است.

انتهای پیام/ 89013/ 40

نظر شما