شناسهٔ خبر: 31913143 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

افشین پیروانی: محل کارم پر از چک‌های برگشتی شده!

خبرورزشی نوشت: کاپیتان اسبق تیم ملی و پرسپولیس گفت: من یک شرکت بازرگانی (واردات و صادرات مواد غذایی) دارم و آنجا مشغول به کار هستم. مدتی هم هست که کار فوتبالی انجام نمی‌دهم.

صاحب‌خبر -

افشین پیروانی، کاپیتان اسبق تیم ملی و پرسپولیس حدود ۷۱ بازی ملی در کارنامه دارد و در تیم‌های برق شیراز، بانک تجارت، پرسپولیس و پیکان بازی کرده است. افشین ۵ قهرمانی با پرسپولیس در لیگ ایران دارد و یک بار هم قهرمان جام حذفی شده است. او در تیم امید هم سابقه بازی دارد و با تیم ملی بزرگسالان در جام ملت‌های امارات (۱۹۹۶) و جام جهانی فرانسه (۱۹۹۸) بازی کرد. پیروانی دارای مدرک مربیگری درجه A فیفاست.
تاریخ تولد
هفدهم بهمن ۱۳۴۸ (شیراز)
شغل آزاد دارم
من یک شرکت بازرگانی (واردات و صادرات مواد غذایی) دارم و آنجا مشغول به کار هستم. مدتی هم هست که کار فوتبالی انجام نمی‌دهم.
شرایط خوب نیست 
شرایط اقتصادی روی مردم بدجوری فشار وارد کرده و ما هم از این قاعده جدا نیستیم. الان کشوی میز من پر از چک‌های برگشتی مشتریان است. به هر حال زندگی سخت شده و مردم گرفتار هستند.
اتومبیل شخصی
لکسوس
فرشته زندگی می‌کنم
من متولد شیراز هستم، ولی در حال حاضر در تهران محله فرشته زندگی می‌کنم و خوشحالم مردم همواره مرا مورد لطف و محبت خود قرار می‌دهند. 
روابطم گسترده است 
با اکثر همبازیان و دوستان قدیمی‌ام مثل دایی، باقری، عابدزاده، شاهرودی، میناوند و... در تماس هستم و روابطم گسترده و بسیار خوب و دوستانه است. 


تیم مورد علاقه: تیم‌های سرخپوش منچستریونایتد، لیورپول و آرسنال
خواننده مورد علاقه: علی زندوکیلی، حامد همایون و...
بازیگر مورد علاقه: محمدرضا گلزار و امین حیایی
ورزش این روزها: به خاطر کمردرد ورزش نمی‌کنم
سرگرمی مورد علاقه: مطالعه و پیگیری اخبار

41256

نظر شما