شناسهٔ خبر: 31911915 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازگشایی مسیر عبور آب با انفجار در مسیر راه آهن؛

خدمت رسانی ۸ تیم پزشکی به مردم گلستان

نماینده سپاه پاسداران در استان گلستان: ۸ اکیپ کامل پزشکی سیار آماده خدمت رسانی به مردم هستند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ سردار پورجمشیدیان در گفتگو با شبکه خبر گفت: ۸ اکیپ کامل پزشکی سیار آماده خدمت رسانی به مردم هستند و این اکیپ‌ها به منطقه و محل‌های استقرار مردم اعزام می‌شوند تا از نزدیک نیاز‌های خدمات پزشکی مردم را رفع بکنند.

نماینده سپاه پاسداران در استان گلستان افزود: در پی اقداماتی که مجموعه نیرو‌های مسلح در چند روز گذشته در مناطق سیل زده انجام دادند از روز گذشته و درپی ­فرمایش فرمانده معظم کل قوا حرکت نیرو‌های مسلح بیشتر شده است.

<div id="video-display-embed-code_3319614"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2385943/3319614?width=350&height=250"></script></div>

وی گفت:​ نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیشب موفق شد با انفجار در مسیر راه آهن، مسیر عبور آب را تسهیل کند.

نماینده سپاه پاسداران در استان گلستان با بیان این که در روز‌های گذشته نیز مسیر جاده گرگان به آق قلا را شکاف داده بودیم، افزود: در این مسیر با ایجاد پل، ارتباط میان گرگان و آق قلا برقرار شده است.

سردار پورجمشیدیان به استقرار بیمارستان فوق تخصصی سیار نیروی زمینی سپاه در منطقه سیل زده اشاره کرد و گفت: این بیمارستان آماده ارائه خدمت به مردم منطقه را دارد.

نماینده سپاه پاسداران در استان گلستان افزود: در نقاطی که عمق آب بیشتر است یگان دریایی نیروی زمینی مستقر و آماده ارائه خدمت است.

سردار پورجمشیدیان گفت: در مجموع همه امکانات و سرمایه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خدمت مردم است تا مشکلات آنان کاهش یابد

نظر شما