شناسهٔ خبر: 31911777 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

به دلیل بارش‌های شدید و توسط رئیس سازمان اعلام شد

جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در آماده‌باش کامل

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با استناد به هشدارهای هواشناسی، و احتمال وقوع حوادث قهری همه نیروهای این سازمان و ادارات تابعه را برای حالت آماده باش، فراخوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با استناد به هشدارهای هواشناسی، و احتمال وقوع حوادث قهری همه نیروهای این سازمان و ادارات تابعه را برای حالت آماده باش، فراخوان کرد.

الیاس تاج‌الدینی در پیامی خطاب به مدیریت‌های شهرستانی و ستادی این سازمان و ادارات تابعه از ضرورت آمادگی برای مواجهه با حوادث احتمالی در پی بارش‌های آتی گفته است.

بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی، در چند روز آینده بارش های قابل ملاحظه ای در مناطق مختلف این استان خواهیم داشت که با توجه به ماهیت رگباری این بارش‌ها، احتمال وقوع سیل و خسارت به مزارع تولید در بخش‌ها و زیربخش‌های مختلف، دور از انتظار نیست، لذا انتظار می‌رود در این مدت همه مدیران این سازمان به ویژه مدیران شهرستانی و نیروهای کلیدی در محل کار خود حضور داشته باشند و در این ایام به مرخصی نروند.

کشاورزان و تولیدکنندگان در حوادث احتمالی باید مدیران و تصمیم گیرندگان را در کنار خود ببینند و آثار تصمیمات و تدابیر آنها را در کاهش خسارات و آسیب‌ها احساس کنند.

هواشناسی، پیش بینی بارش شدید به همراه رعد و برق، وزش باد شدید و تگرگ در اکثر مناطق استان را کرده است که در همین راستا شاهد طغیان رودخانه‌ها و خسارت به برخی تاسیسات کشاورزی و آسیب دیدن مزارع پرورش ماهی، زراعی، دام، باغات و دیگر بخش ها خواهیم بود لذا لازم است با آمادگی کامل برای مقابله با این حوادث، ایجاد کشیک و اتخاذ تدابیر لازم، در اولین فرصت ممکن با برآورد خسارات وارده، به فکر حمایت از آسیب دیدگان باشند.

انتهای پیام/2571

نظر شما