شناسهٔ خبر: 31911708 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

لاهوتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بودجه سال ۹۹ باید بر اساس خط ابلاغی رهبر انقلاب پایه‌ریزی شود

عضو کمیسیون برنامه گفت: برنامه ما این است که در سال ۹۹ بودجه کشور را کاملاً بر اساس خط ابلاغی از سوی رهبری پایه‌ریزی کنیم.

صاحب‌خبر -

مهرداد لاهوتی عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برنامه این کمیسیون برای سال ۹۸ اظهار کرد: معتقدم که کمیسیون برنامه و بودجه باید در سال آینده تمام توان خود را برای اجرای دقیق بودجه به کار ببندند چرا که همواره در تخصیص منابع بودجه بی عدالتی هایی وجود دارد.

وی افزود: در بودجه سال ۹۸، ۶۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغالزایی تخصیص یافته و وظیفه ما این است که نظارت داشته باشیم تا این بودجه حقیقتاً در این راستا سرمایه گذاری شود چرا که قانون گذاری به تنهایی معنایی ندارد.

لاهوتی با اشاره به اصلاح ساختاری در بودجه سال ۹۸ افزود: در سال ۹۷ قدم هایی برای این اصلاح ساختاری صورت گرفت به عنوان مثال بودجه شرکت های دولتی که تاکنون رها شده بود مورد بررسی بیشتر قرار گرفت به نحوی که سازمان استخدامی مکلف به شفاف سازی حقوق ها و پاداش ها شد تا مردم بدانند که این سازمان برای همگان ضوابط مشترکی را تعریف می کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه بیان کرد: همچنین مقرر شد که دولت هر سه ماه یکبار عملکرد صریح خود را به مجلس گزارش دهند لذا قدم هایی برداشته شده اما کافی نیست،  برنامه ما این است که در سال ۹۹ بودجه کشور را کاملاً بر اساس خط ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری پایه ریزی کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما