شناسهٔ خبر: 31911187 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارس نیوز | لینک خبر

بهترین دفاع وسط سال ۹۷ را انتخاب کنید

وبسایت نود

در انتخاب تیم منتخب فوتبال ایران در سال ۹۷ شرکت کنید.

صاحب‌خبر -

با پایان سال ۹۷ سایت نود مانند ۲ سال گذشته ، اقدام به انتخاب تیم منتخب سال نموده است. البته این کار با توجه به رای مردم خواهد بود. از همین رو بهترین های هر پست با توجه به عملکردشان در بازیهای ملی و باشگاهی در سال ۹۷ با توجه به نظر کارشناسان سایت نود معرفی شده اند. انتخاب نهایی بازیکنان حاضر در تیم منتخب با توجه به رای کاربران سایت نود انجام خواهد شد. این نظر سنجی در صفحه اصلی سایت موجود است .

 دو بخش اول نظرسنجی از کاربران سایت نود مربوط به انتخاب بهترین دروازه بان و دفاع راست  سال ۹۷ انجام شد و سومین قسمت در خصوص بهترین دفاع وسط انجام می‌شود. با توجه به اینکه چیدمان ۴-۴-۲ برای تیم منتخب در نظر گرفته شده ۲ نفر اول این نظر به تیم منتخب سال راه خواهد یافت.

مرتضی پورعلی گنجی:

خط دفاع ایران برگ برنده تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ بود که مرتضی پورعلی گنجی نقش تعیین‌کننده‌ای در استحکام آن داشت.این بازیکن پس از جام جهانی حضور کوتاه مدتی در فوتبال اروپا و کشور بلژیک داشت ولی پس از یک نیم فصل به لیگ قطر بازگشت و در تیم العربی مشغول به بازی شد.

جلال حسینی:

هرچند که سید جلال حسینی از تیم ملی کنار گذاشته شد و فرصت بازی کردن در جام جهانی و جام ملتهای آسیا را از دست داد ولی این بازیکن در مسابقات باشگاهی آن قدر درخشان ظاهر شد که در زمره بهترین بازیکنان سال ۹۷ قرار گیرد.این بازیکن به همراه پرسپولیس قهرمان لیگ و نایب قهرمان آسیا شد و گلهای حساسی برای این تیم به ثمر رساند.

مجید حسینی:

مجید حسینی پدیده تیم ملی در جام جهانی بود.این بازیکن با یک اتفاق فرصت بازی در مهم‌ترین تورنمنت جهان را پیدا کرد ولی قدر این موقعیت را دانست و جایگاه ثابت خود را تا پایان مسابقات حفظ کرد و جوان‌ترین مدافع ایران در تاریخ جام جهانی لقب گرفت.مدافع جوان تیم ملی، پس از جام جهانی به ترابوزان اسپور ترکیه پیوست.

شجاع خلیل زاده:

شجاع خلیل زاده یکی از ستونهای خط دفاع پرسپولیس در سال گذشته بود.پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ رکورددار بیشترین کلین‌شیت و در لیگ نیز مثل همیشه جزو خطوط دفاعی برتر بود که در این راه شجاع نقش غیرقابل انکاری داشت.

ایمان سلیمی:

مدافع ۲۲ ساله تراکتورسازی پس از آنکه فصل گذشته در پارس جنوبی جم چهره شد به تیم محبوب تبریز، تراکتورسازی پیوست و در آنجا نیز موفق ظاهر شد و در ترکیب اصلی این تیم که از یکی از خطوط برتر دفاعی لیگ برخوردار است جایگاه ویژه‌ای بدست آورد.

محمد حسین کنعانی زادگان:

حسین کنعانی زادگان پس از اینکه چندین بار به اردوی تیم ملی فراخوانده شد در سال ۹۷ این فرصت را پیدا کرد که در جام ملتهای آسیا به همراه تیم ملی حضور پیدا کند و در ترکیب اصلی تیم ملی جای گیرد.

پژمان منتظری

پژمان منتظری مدافع با تجربه تیم ملی و استقلال ، سال گذشته را به خوبی سپری کرد.این مدافع به همراه استقلال عنوان بهترین حط دفاع لیگ را به دست آورده است و در جام جهانی و جام ملتهای آسیا نیز همراه تیم ملی بود هر چند که در جام جهانی فرصت بازی به او نرسید.

در روزهای آینده نظرسنجی در مورد انتخاب بهترین های فوتبال ایران در پست های باقیمانده از طریق سایت نود صورت خواهد گرفت.

 

نظر شما