شناسهٔ خبر: 31910959 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گشت های یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل افزایش یافت

اردبیل-ایرنا- فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل از افزایش گشت و حضور پررنگ نیروهای این یگان در عرصه های ملی و منابع طبیعی استان در ایام تعطیلات عید خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ یوسف فتحی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در ایام نوروز به منظور رصد دقیق منابع طبییعی و گشت و مراقبت های شدید از نیروهای مختلف به ویژه نیروی انتظامی هماهنگی لازم بعمل آمده است.
وی اظهار داشت : هماهنگی و تعامل با نیروی انتظامی نیز در بحث رسیدگی و برخورد با متخلفان و متجاوزان به عرصه های ملی و منابع طبیعی صورت گرفته و قرار شده این نیروها در زمینه سایر تخلفات حوزه منابع طبیعی کمک‌رسان یگان حفاظت منابع طبیعی باشند.
فتحی افزود: شهروندان ومسافران نوروزی در زمان حضور در طبیعت و فضای سبز موارد ایمنی را رعایت کرده و از ریختن هر گونه زباله و روشن کردن آتش غیر ضروری خودداری و رعایت ایمنی را در نظر داشته باشند.
فتحی از دوستداران و گردشگران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب و قطع درختان و آتش سوزی در عرصه های جنگلی و مرتعی استان مراتب را با شماره تلفن رایگان 1504 که بصورت 24 ساعته آماده دریافت گزارشات مردمی میباشد اطلاع دهند.
استان اردبیل یک میلیون و 50 هکتار مرتع ییلاقی، قشلاقی و میان بند و 65 هزار هکتار جنگل دارد .
7110/6016

نظر شما