به گزارش فرینا، هادی دوست طلب با اعلام این خبر افزود: با توجه به رویکرد نوروز امسال با محوریت "نوروز متفاوت ، فرودگاه متفاوت" و به منظور رفاه حال مسافرین و رسیدگی سریع به شکایات احتمالی و دریافت نظرات و انتقادات مردم شریف و مسافرین گرامی در ایام سفرهای نوروزی دفتر حقوق شهروندی به صورت شبانه روزی درترمینال مسافری شماره یک فرودگاه امام(ره) مستقر شد.
دوست طلب گفت: مسافرین و مراجعین فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) می توانند علاوه بر مراجعه حضوری از طریق شماره تلفن های 51008965و51007721 وشماره تلفن همراه 09023009633 تماس حاصل کرده و شکایات و انتقادات خود را مطرح کنند.
وی افزود: سامانه پیامکی به شماره 10009634 آماده دریافت سوالات، انتقادات، پیشنهادات و شکایات بوده و در کمترین زمان ممکن پاسخ لازم توسط کارشناسان به مردم ارسال خواهد شد.
نظر شما