شناسهٔ خبر: 31910170 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

ذوالنوری: من مردمی ترین نماینده مجلسم/ اگر لازم باشد باید به صورت دولت سیلی بزنیم

خانه ملت نوشت: عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: مردم کاری با اصلاح‌طلب و اصولگرا ندارند و بچه‌های ما نیز دچار مشکل شده‌اند، زیرا می‌گویند فساد و تبعیض وجود دارد و ما اکنون باید این مشکل را حل کنیم.بخش زیادی از مردم ناامید هستند، اگر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه خلق می‌کنند به معنای این نیست که انتقادات‌شان را کنار گذاشته‌اند، مردم در مقابل دشمن برای بقای نظام، ارزش‌های نظام امام، رهبری و ولایت جان خود را هم می‌دهند.

صاحب‌خبر -

مجتبی ذوالنوری گفت: به دلیل تمایل به حضور در انتخابات مجلس درخواست بازنشستگی دادم و مراحل لازم که اجازه گرفتن از مقام معظم رهبری هم بود را طی کردم. من از سپاه برای حضور در مجلس بازنشسته شدم.در انتخابات دوره نهم به دلایلی رای لازم جهت حضور در مجلس رای نیاوردم که اکنون دلایلش را بیان نمی‌کنم زیرا برخی از عزیزان سبب شدند تا نتوانم در مجلس حضور یابم. در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی نیز برخی به من گفتند که شما رای لازم برای ورود به مجلس را کسب نمی‌کنی. در پاسخ گفتم رای آوردنم مهم نیست بلکه صرفاً خودم را عرضه می‌کنم، یا مردم رأی می‌دهند یا رای نمی‌دهند.

مردمی‌ترین نماینده مجلس هستم

نماینده مردم قم در مجلس گفت: من شاید مردمی‌ترین نماینده مجلس باشم به این دلیل که در لایه‌های مختلف مردم حضور پیدا می‌کنم، خودم رانندگی می کنم و کسی هم از نزدیک شدن مردم به من جلوگیری نمی‌کند تا مردم نتوانند به من حرف خود را بزنند.

وی افزود: بعد از سخنرانی‌هایم بسیاری از مردم در اتومبیل من حاضر می‌شوند و حرف‌های خود را بیان می‌کنند، گاهی اوقات لباس روحانیت را به تن نمی‌‎کنم و لباس شخصی میپوشم و بعضا در مسیر تهران - قم خانواده‌هایی را سوار بر اتومبیل خود می‌کنم، به محض اینکه در رادیو شخصی از رشد اقتصادی کشور حرف می‌زند، این افرادی که در اتومبیل من هستند می‌گویند "پدر بیامرز مردم نابود شده‌اند"، من هم پی سخن را می‌گیرم و آن‌ها خود را تخلیه می‌کنند، در حالیکه اگر بدانند ما مسئولیتی داریم، ممکن است این افراد حرف خود را نزنند، اکنون مردم کاری به اصلاح‌ طلب و اصولگرا ندارند، بلکه مردم به سفره خود و ارزش‌های خود نگاه می‌کنند و عزت و استقلال خود را می‌بینند.

اگر مشکل قانون اساسی نبود پخش مذاکرات مجلس از رادیو را قطع می‌کردیم

ذوالنوری اظهار داشت: اگر مشکل قانون اساسی نبود، تریبون را قطع می کردیم به نظرم عدم پخش مذاکرات مجلس از رادیو سبب می‌شود محتوای بسیاری از نطق‌ها تغییر کند. امروز هزینه از جیب مردم می‌کنیم اما اباطیلی را تحویل مردم می‌دهیم و پز دوره بعد را می‌گیریم و برای رای آوردن در دور بعدی تلاش می‌کنیم، اینکونه کار کردن مشکل مردم را حل نمی‌کند.

اگر لازم باشد باید به صورت دولت سیلی بزنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:اگر طرحی را پخته می‌کردیم و کارهای بعدی را در چهارچوب آن طرح انجام می‌دادیم، نتایج بهتری حاصل می‌شد. جایی که باید دولت را هُل بدهیم باید این کار را انجام دهیم، در جای دیگر اگر لازم است باید زیر بغل دولت را بگیریم و بعضاً ممکن است در جایی لازم باشد به صورت دولت سیلی بزنیم که نباید اغماض کرد، زیرا مردم از همه چیز برای ما مهمتر هستند.

214214

نظر شما