شناسهٔ خبر: 31910165 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

محور رودبار - ایرانشهر بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: مسیر رودبار جنوب - ایرانشهر که به دلیل جاری شدن سیلاب مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.با توجه به جاری شدن سیلاب در بستر و محل آبنماهای محور ارتباطی رودبار جنوب به ایرانشهر از شامگاه گذشته (شنبه) با هدف ایجاد ایمنی تردد، این مسیر مسدود شده بود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: مسیر رودبار جنوب - ایرانشهر که به دلیل جاری شدن سیلاب مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

مسعود جمیلی شبانگاه یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به جاری شدن سیلاب در بستر و محل آبنماهای محور ارتباطی رودبار جنوب به ایرانشهر از شامگاه گذشته (شنبه) با هدف ایجاد ایمنی تردد، این مسیر مسدود شده بود.

وی با بیان اینکه وجود آبنماهای متعدد در این محور موجب قطع تردد در هنگام بارندگی ها می شود، بیان کرد: از اوایل امشب با حضور راهداران در این محور تردد برقرار شد.

جمیلی با اشاره به مسدود شدن راههای ارتباطی شهرستان قلعه گنج گفت: پس از فروکش کردن سیلاب، عملیات بازگشایی این مسیرها انجام می شود.

وی از آمادگی کامل مجموعه راهداری برای بازگشایی مسیرهای قلعه گنج خبر داد و افزود: تا زمانی که سیلاب فروکش نکند نمی توان عملیات بازگشایی را در محورهای این شهرستان انجام داد.

مرکز مدیریت راهها با شماره تماس 141 آماده دریافت گزارش های تخریب محورها و اطلاع رسانی از وضعیت جوی جاده ها برای مسافران و رانندگان است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان را تحت پوشش دارد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما