شناسهٔ خبر: 31908027 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

عضو شورای اسلامی شهر قزوین:

آمادگی سازمان های شهرداری قزوین برای بارندگی های احتمالی

چگینی با اشاره به پیش بینی وقوع بارندگی در قزوین از آمادگی سازمان های شهرداری برای بارندگی های احتمالی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «احد چگینی» امشب (یکشنبه ۴ فروردین) در دومین روز از جشنواره ملی فرهنگ و سنن اقوام ایرانی که در مجموعه تاریخی سعیدالسلطنه قزوین برگزار شد، بیان کرد: نیروی های شهرداری در ایام عید مشغول به کار هستند و با توجه به پیش بینی بارندگی در قزوین، در جای جای این شهر پرسنل سازمان بازیافت و سایر سازمان های شهرداری آمادگی مقابله با هر نوع بارندگی و آفت را دارند.

 

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره ملی فرهنگ و اقوام ایرانی افزود: قزوین در بحث شناسایی فرهنگ، آداب و رسوم شهرهای کشور از شهرهای پیشرو است و ما جشنواره های مختلفی را در این مکان و سایر مکان های تاریخی در عید نوروز، در هفته فرهنگی قزوین و سایر مناسبت ها برگزار می کنیم.

 

وی عنوان کرد: این جشنواره با هدف شناساندن فرهنگ و آداب کهن دیار قزوین و اقصا نقاط کشور برگزار شده و در واقع قزوین نقش کانونی را در این حوزه ایفا می کند و با به نمایش گذاشتن فرهنگ اقوام، این آداب و رسوم را برای نسل جوان تشریح می کند.

 

چگینی اعلام کرد: ایران در واقع ایرانی است که خرده فرهنگ ها در این قالب بگنجند و فرهنگ های مختلف وقتی فرهنگ ایرانی محسوب می شوند که همه زیر چتری به نام ایران اسلامی باشند.

 

وی با اشاره به برنامه های شورا و شهرداری در سال جدید اظهار کرد: جزو وظایف مدیریت شهری است که به شهروندان عیدی دهد و یکی از اقدامات ما هم همین برنامه است و در سالن نمایشگاه بین المللی هم مشابه همین برنامه را داریم و پروژه های خوبی هم در سال جاری اجرا می شود و امیدواریم امسال با بودجه ای بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان برای مردم قزوین و حومه قزوین خدمات خوبی را داشته باشیم.

 

عضو شورای اسلامی شهر قزوین در پایان با اشاره به وقوع سیل در گلستان و کمک های مردمی یادآور شد: باید قدر این مردم را بدانیم و عیدی ما برای مردم فهیم قزوین خدمات برجسته ای است که به مردم ارائه می شود.

نظر شما