شناسهٔ خبر: 31907923 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی تیم امید ایران: بدنبال صعود مستقیم به مرحله نهایی هستیم

تهران- ایرنا- « زلاتکو کرانچار» سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: بدنبال صعود مستقیم به مرحله نهایی انتخابی المپیک 2020 توکیو هستیم و بازیکنانم به قدر کافی در این زمینه از انگیزه لازم برخوردارند.

صاحب‌خبر -

کرانچار یکشنبه شب پس از برتری سه برصفر تیم امید ایران برابر تیم یمن در نشست مطبوعاتی از بازی بازیکنانش قدردانی کرد وافزود: بازیکنان در این دیدار هر چه را که کادر فنی از آنان خواسته بود به نمایش گذاشتند.
وی افزود: البته در دقایق ابتدایی این بازی با بدشانسی توپ های ما به گل تبدیل نشد .
به گفته وی، بازیکنان تیم امید از همان دقیقه اول بازی تا دقیقه 90 کاملا بر بازی مسلط بودند و به خوبی می دانستند که به نتیجه ای که عراق به آن رسیده بود باید دست پیدا می کردیم.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران ادامه داد: چنانچه در همان دقایق ابتدایی به گل می رسیدیم بازی را راحت تر ادامه می دادیم اما اینگونه نشد و برای رسیدن به اهداف خود درنیمه دوم 2 تغییر در ترکیب تیم ایجاد کردیم و کیفیت بازی را افزایش و به گل رسیدیم و نسبت به نیمه نخست شانس های بیشتری برروی دروازه تیم یمن ایجاد کردیم.
کرانچار درادامه این برد را به بازیکنان تیم امید تبریک گفت و اظهار کرد: با این برد در فینال این گروه، به دیدارعراق خواهیم رفت.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا کادر فنی تیم امید از تیم عراق به قدر کافی شناخت دارند؟ گفت: به قدر کافی تیم امید عراق را می شناسیم و اردوی این تیم در قطر را زیر نظر داشتیم مهم تر از این، 2 مسابقه رسمی عراق دراین رقابت ها را در ایران از نزدیک مشاهده و به خوبی این تیم را برای بازیکنان آنالیز خواهیم کرد.
وی درباره تیم عراق نیز گفت: عراق نیز همانند ایران جوانان با کیفیتی دارد و درحال حاضر نیز وضعیت 2 تیم ایران و عراق مشابه یکدیگر است با این تفاوت که ما از امتیاز میزبانی سود می بریم.
کرانچار با اشاره به اینکه بازیکنان تیم امید به قدر کافی به اهمیت دیدار تیم ایران و عراق پی برده اند تاکید کرد: بازیکنانم برای دیدار سوم این گروه انگیزه بالایی دارند، ما می خواهیم به عنوان تیم نخست از این گروه به دور نهایی صعود کنیم و تکلیف صعود خود را به چهار تیم دوم مرحله مقدماتی و تیم های برتر این مرحله گره نزنیم.
تیم ایران در نیمه نخست دیدار برابر تیم یمن بهم ریخته بازی کرد و بازیکنان این تیم موقعیت های زیادی را از دست دادند کرانچار در پاسخ به این سئوال که چرا ما اینگونه بازی کردیم و با این شیوه درتایلند می خواهیم به میدان برویم نیز اظهار کرد: ابتدا از فدراسیون به دلیل برپایی دیدارهای تدارکاتی و مسابقات چهارجانبه در قطر تشکر می کنم آنان در وضعیت بدی که قراردارند این امکان را برای تیم امید فراهم کردند همچنین مسئولان وزارت ورزش نیز با ما همکاری لازم را داشتند.
وی ادامه داد: تیم های باشگاهی نیز به جز یک یا دو تیم همه با همکاری لازم را داشتند این مساله درباره تیم های خارجی نیز صدق می کند به هر حال ما با بازی های تدارکاتی مناسب وارد این رقابت ها شدیم و دو بازی را مقتدرانه بردیم.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران اضافه کرد: از هم اکنون به فکر مشکلات برای آماده سازی تیم در مرحله نهایی این رقابت ها در تایلند نیستیم زمان به قدر کافی وجود دارد این درحالی است که با سازمان لیگ به منظور برپایی اردوهای کوتاه مدت و یک اردوی بلند مدت به توافق رسیدیم همچنین مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال نیز برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی برای این تیم در تلاش هستند.
کرانچار در ادامه به سیل در استان های شمالی کشور اشاره و مراتب همدردی خود و تیم امید را با تمامی کسانی که در این وضعیت گرفتار شدند اعلام کرد.
وی علاوه براین از هواداران نیز به دلیل حضور در ورزشگاه در زیر بارش باران بهاری و حمایت ازتیم امید قدردانی کرد و ابراز امیدوار کرد: روز سه شنبه در فینال این گروه نیز با حضور پرشور در ورزشگاه آزادی تیم ایران را یک صدا تشویق کنند.
تیم امید ایران که با تیم های ترکمنستان، عراق و یمن در گروه سوم مرحله مقدماتی المپیک 2020 توکیو هم گروه است یکشنبه شب در دومین دیدار خود یمن را با نتیجه 3 برصفر شکست داد.
بازیکنان تیم امید ایران روز سه شنبه برای تعیین سرگروهی به دیدار تیم عراق می روند.
ورزشی **9144**شبس1613

نظر شما