شناسهٔ خبر: 31907896 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در حاشیه نوروزگاه ارومیه صورت گرفت

برپایی نمایشگاه عکس اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری آذربایجان‌غربی

نمایشگاه عکس اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری آذربایجان‌غربی با هدف معرفی این ظرفیت‌ها به مسافران نوروزی در حاشیه محل برگزاری مراسم نوروزگاه ارومیه برپا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، در حاشیه نوروزگاه ارومیه در مجتمع تجاری، تفریحی و گردشگری تورک‌مال، نمایشگاه عکس آثار منتخب اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری با عنوان «آذربایجان‌غربی دیدن دارد» با هدف معرفی این ظرفیت‌های گردشگری به مسافران نوروزی از چهار هنرمند به نام‌های مجتبی اسماعیل‌زاد، خلیل مستوفی، مهرداد تبریزی و سهیل فرجی برپا شده است.

در این نمایشگاه ۲۰ اثر از اماکن دیدنی و گردشگری استان از جمله موزه مردم‌شناسی، مسجد جامع، بازار تاریخی، سه‌گنبد، قلعه کاظم‌داشی، غار تاریخی تمتان، امامزاده محمد و ابراهیم، دریاچه ارومیه، عمارت کلاه فرنگی، کلیسای زور زور، چشمه ثریا و کاخ باغچه‌جوق ماکو، چشمه گراوان سردشت، آرامگاه شمس تبریزی خوی، مقبره سیدصدرالدین چالدران، تپه حسنلو نقده، تالاب کانی برازان مهاباد و تخت سلیمان تکاب به چشم می‌خورد.

در میان این آثار به نمایش درآمده در نمایشگاه، اثری از دریاچه ارومیه از مجتبی اسماعیل‌زاد که در شانزدهمین جشنواره تصویر سال ایران به عنوان عکس برتر انتخاب شده بود، نیز گنجانده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، این نمایشگاه روزهای چهارم و پنجم فروردین ماه در مجتمع تجاری، رفاهی و گردشگری تورک‌مال ارومیه و روزهای ششم تا هشتم فرودین ماه در مدرسه تاریخی ۲۲ بهمن ارومیه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/ ۶۱۰۲۳/ پ

نظر شما