شناسهٔ خبر: 31907807 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

ولایتی: ظرفیت دانشگاه آزاد برای کمک به مردم سیل‌زده به کار گرفته شود

ولایتی خطاب به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر به کارگیری ظرفیت دانشگاه به منظور امدادرسانی به مردم در مناطق سیل زده تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رییس هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر ضرورت همراهی در امدادرسانی به سیل زدگان خطاب به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خواستار به کار گیری تمامی امکانات و ظرفیت های این دانشگاه به منظور امدادرسانی به مردم شریف  مناطق سیل زده شد .

دکتر ولایتی با اشاره به ضرورت امدادرسانی به مردم شریف استان‌های گلستان و مازندران که در مناطق سیل زده دچار بحران و مصیبت شده اند خطاب به دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر بسیج امکانات و ظرفیت های دانشگاه آزاد به ویژه تمامی واحدهای این  دانشگاه در مناطق سیل زده و انجام اقدامات فوری تاکید کرد.
وی افزود: ضروری است اقدامات فوری از سوی روسای واحدهای دانشگاهی در استان و مناطق همجوار در این زمینه صورت پذیرد.
 دکتر ولایتی همچنین تاکید کرد که لازم است کلیه واحدها در سایر استان‌های دیگر نیز  به عنوان استان‌های معین و در محدوده ای که از سوی رییس محترم دانشگاه تعیین می شود، به کمک مردم استان‌های مصیبت دیده بشتابند.
رئیس هئیت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی همچنین با اشاره به ضرورت همراهی با مسئولان و نهادهای امدادرسان و دست اندرکار افزود: در زمینه خدمات رسانی و امداد به منظور اقدامات کارآمدتر و سریع تر در  زمینه خدمات رسانی و همچنین پرهیز از کار موازی در روند کمک رسانی، می بایست توجه به ایجاد هماهنگی با مسئولان و دست اندرکاران مورد توجه جدی قرار گیرد.

17231

نظر شما