شناسهٔ خبر: 31907231 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

امنیت و آرامش در مناطق سیل‌زده برقرار است

تهران- ایرنا- فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی گفت: با تلاش و حضور شبانه روزی یگان‌های ویژه پلیس، امنیت و آرامش در مناطق سیل زده برقرار است.

صاحب‌خبر -

سردار «حسن کرمی» یکشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار انتظامی ایرنا افزود: به همین منظور واحدهای یگان ویژه استان های گلستان و مازندران به مناطق سیل زده اعزام و مستقر شده اند.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، نیروهای اعزامی برای رفاه هر چه بیشتر سیل زدگان خدماتی از قبیل ارائه غذای گرم، توزیع آب معدنی، طبخ و توزیع نان گرم و دیگر اقدام های لازم را به انجام می رسانند.
به گفته این مقام مسئول، با وجود خسارت های وارد شده، بسیاری از منازل مسکونی خالی از سکنه شده اما نیروهای یگان ویژه به صورت 24 ساعته برای حفظ نظم و امنیت هرچه بیشتر و نیز جلوگیری از هرگونه سرقت احتمالی اموال مردم در کوچه و خیابان ها در حال گشت زنی هستند.
کرمی اظهار داشت: از لحاظ مسائل امنیتی هیچ مشکلی وجود ندارد و از مردم می‌خواهیم با حفظ هرچه بیشتر آرامش یاری رسان پلیس باشند.
فرمانده یگان ویژه ناجا ادامه داد: دستگاه‌های مهندسی، نانوایی سیار و مکنده آب از سوی نیروی انتظامی به مناطق حادثه دیده اعزام شده و از چند روز گذشته تاکنون مشغول خدمت رسانی به مردم هستند که این خدمات رسانی تا پایان اوضاع به صورت شبانه روزی ادامه دارد.
وی اظهار داشت: خوشبختانه سطح آب در مناطق سیل زده در حال کم شدن است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به سمت عادی شدن اوضاع پیش خواهیم رفت.
به گزارش ایرنا، براثر وقوع سیل اواخر اسفند 97 (یکشنبه 26 اسفندماه) به 200 روستای مازندران در 12 شهرستان خسارت وارد شد و پنج نفر نیز جان خود را از دست دادند.
با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی از هفته گذشته بیش از 300 میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید.
بخش زیادی از مناطق شمالی و غربی گلستان اعم از مزارع کشاورزی، راه ها، خانه های شهری و روستایی به زیر آب رفته است.
اجتمام*1933*3065**9189

نظر شما