شناسهٔ خبر: 31906988 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

تصادف های فوتی استان بوشهر 30 درصد کاهش یافت

سرهنگ جابرپاپری روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: کاهش آمار تصادف های منجر به فوت بیانگر ارتقای فرهنگ ترافیک و توجه رانندگان به نکات راهنمایی و رانندگی

صاحب‌خبر - سرهنگ جابرپاپری روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: کاهش آمار تصادف های منجر به فوت بیانگر ارتقای فرهنگ ترافیک و توجه رانندگان به نکات راهنمایی و رانندگی است.
وی تاکید کرد: با توجه به پایان بخش نخست تعطیلات نوروز، انتظار می رود رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از تخلف های حادثه ساز به سلامت به مقصد برسند.
پاپری اضافه کرد: در زمان حاضر ترافیک در محورهای ورودی و خروجی استان بوشهر از جمله محور خوزستان- دیلم، کنارتخته - دالکی و جم - فیروزآباد سنگین ولی روان است.
وی بیان کرد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر بارش نزولات آسمانی از روز یکشنبه تا اواخر روز سه‌شنبه، لغزندگی سطح معابر و کاهش ضریب اصطحکاک لاستیک خودرو انتظار می رود رانندگان با رعایت فاصله طولی و باسرعت مطمئن اقدام به رانندگی کنند.
پاپری یادآور شد: سرعت و سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ و نبستن کمربند ایمنی از جمله تخلف های حادثه‌ساز رانندگی است که باید از آن اجتناب شود.
وی بیان کرد: رانندگان در حین رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنند و قبل از سفر خودرو خود را ازلحاظ تجهیزات بررسی و مدارک لازم مانند گواهینامه، بیمه شخص ثالث، کارت خودرو و برگ معاینه فنی را به همراه داشته باشند.
6047/6045
انتهای پیام

نظر شما