شناسهٔ خبر: 31906937 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری نخستین جشنواره عکس

شهردار خرمشهر از برگزاری نخستین جشنواره عکس باهدف نهادینه کردن فرهنگ زیباسازی فضای شهری بانام «نگاه زیبا» در این شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،داوود دارابی شهردار خرمشهر گفت: شهرداری خرمشهر باهدف جلب مشارکت شهروندان در زیباسازی شهر و نهادینه کردن فرهنگ زیباسازی شهری، در نظر دارد نخستین جشنواره عکس نگاه زیبا را در خرمشهر برگزار کند که در قالب این جشنواره شهروندان به‌عنوان همیار شهرداری ورود کرده و علاوه بر کمک به زیباسازی محله و شهر شانس خود را برای دریافت جوایز این جشنواره امتحان کنند.

وی محورهای جشنواره نگاه زیبا را اعلام کرد و افزود: هر مورد که در زیباسازی منازل، کوچه و خیابان تأثیر دارد ازجمله زیباسازی نمای منازل، رنگ‌آمیزی مناسب درودیوار منازل، پاکیزگی و برچیدن پوسترها و برچسب‌های تبلیغاتی بر روی دیوار منازل، پوشش مناسب تأسیسات ساختمانی در نمای بیرون از ساختمان، نورپردازی زیبای ساختمان، کاشت نهال درب منازل و هرس و فرم دهی درختان محور جشنواره است.

شهردار خرمشهرگفت: بنابراین علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند با انجام هرکدام از این موارد زیباسازی فضای شهری، از قبل و بعد از اقدامات انجام‌شده در هریک از محورهای اعلام‌شده عکس‌برداری کرده و تصاویر خود را به شماره ۰۹۰۵۱۴۰۵۱۶۳ روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری خرمشهر ارسال کنند.

دارابی آخرین‌مهلت ارسال تصاویر را ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس وب سایت شهرداری خرمشهر به نشانی khorramshahr.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۵۳۵۲۷۰۹۷ روابط عمومی شهرداری خرمشهر در ساعات اداری تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/ د

نخستین جشنواره عکس بانام «نگاه زیبا»

برچسب‌ها:

نظر شما