شناسهٔ خبر: 31906825 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد برای امدادرسانی به مناطق سیل زده

ولایتی با اشاره به بحران در مناطق سیل زده بر بسیج امکانات مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای کمک به این بحران تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  علی اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد با اشاره به ضرورت امدادرسانی به مردم شریف استان‌های گلستان و مازندران که در مناطق سیل زده دچار بحران و مصیبت شده‌اند خطاب به طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر بسیج امکانات و ظرفیت‌های دانشگاه آزاد به ویژه تمامی واحد‌های این دانشگاه در مناطق سیل زده و انجام اقدامات فوری تاکید کرد.

وی افزود: ضروری است اقدامات فوری از سوی روسای واحد‌های دانشگاهی در استان و مناطق همجوار در این زمینه صورت پذیرد.

ولایتی همچنین تاکید کرد که لازم است کلیه واحد‌ها در سایر استان‌های دیگر نیز به عنوان استان‌های معین و در محدوده‌ای که از سوی رییس محترم دانشگاه تعیین می‌شود، به کمک مردم استان‌های مصیبت دیده بشتابند.

رئیس هئیت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی همچنین با اشاره به ضرورت همراهی با مسئولان و نهاد‌های امدادرسان و دست اندرکار افزود: در زمینه خدمات رسانی و امداد به منظور اقدامات کارآمدتر و سریع‌تر در زمینه خدمات رسانی و همچنین پرهیز از کار موازی در روند کمک رسانی، باید توجه به ایجاد هماهنگی با مسئولان و دست اندرکاران مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/

تاکید ولایتی بر همکاری روسای واحدهای دانشگاهی برای امدادرسانی به مردم سیل زده

نظر شما