شناسهٔ خبر: 31906292 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل:

2میلیون و 78 هزار تردد در جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل ثبت شد

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل از ثبت 2 میلیون و 78 هزار تردد در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان از آغاز رزمایش ترافیکی نوروز 98 خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، سردار هوشنگ حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک حلول سال نو از ثبت 2 میلیون و 78 هزار تردد در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان از آغاز رزمایش ترافیکی نوروز 98 خبر داد و اظهار کرد: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 5 درصد افزایش داشته است.

وی با ابراز خرسندی از آمار منفی تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی و جاده‌های استان در نوروز 98 افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی هدفمند و اتخاد تدابیر مثبت و جامع در حوزه‌های ترافیکی این روند باز ادامه داشته و شاهد حتی وقوع یک مورد تصادف هم نباشیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل شغل پلیس را به سبب نوع فعالیت و تلاش، مقدس و دارای جایگاه اجتماعی ارزشمند دانست و بیان داشت: خدمتگزاری به مردم و نظام اسلامی زیر پرچم ولایت توفیقی الهی و مقدس برای پلیس است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های شبانه‌روزی پلیس اردبیل، آرامش و امنیت مسافران نوروزی را در ابعاد انتظامی، ترافیکی و امنیتی تامین کرده است، گفت: پلیس کمر همت بسته تا ارمغان‌آور آرامش و نشاط بهاری برای مردم و مهمانان و مسافران نوروزی باشد.

حسینی اخلاق حسنه، رافت اسلامی و اقتدار قانونی را اساس کار پلیس عنوان کرد و اظهار داشت: اعتماد عمومی و رضایت مردم پشتوانه محکمی برای نیروی انتظامی در اجرای اثربخش طرح‌های انتظامی، ترافیکی و امنیتی است.

 

انتهای پیام/

نظر شما