شناسهٔ خبر: 31906098 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در پی وقوع وزش شدید باد و احتمال بارش؛

آمادگی خرمشهر برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی

خرمشهر - شهردار خرمشهر گفت: تمهیدات لازم برای اسکان مسافران نوروزی در مواقع اضطراری همچون طوفان و بارش های شدید اندیشیده شده است.

صاحب‌خبر -

داوود دارابی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در پی اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش باران و تند بادهای شدید بلافاصله جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری خرمشهر تشکیل شد و تمام نیروها و تجهیزات شهرداری خرمشهر در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

شهردار خرمشهر با بیان اینکه با تدابیر اندیشیده شده تاکنون مشکل خاصی در خرمشهر وجود نداشته است، به اقدامات احتمالی برای مواقع بحران اشاره کرد و افزود: استراحتگاه نوروزی شهرداری خرمشهر آماده اسکان مسافران است، نیروهای ستادی و خدماتی شهرداری، آتش نشانی به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی در آماده باش کامل قرار دارند و اتوبوس‌های شهرداری خرمشهر نیز در طول شبانه روز این آمادگی را دارند تا در صورت نیاز مسافرین را به محل‌های تعیین شده برای اسکان منتقل کنند.

وی بیان کرد: اطلاع رسانی در سطح شهر با نصب بنر برای معرفی ستاد اسکان مرکزی انجام شده و در ایستگاه‌های از من بپرس شهرداری خرمشهر مستقر در مبادی ورودی شهر نیز با توزیع نقشه، میهمانان نوروزی را به محل‌های تعیین شده برای اسکان راهنمایی می‌کنند.

دارابی به دیگر تمهیدات در نظر گرفته شده برای اسکان اضطراری در خرمشهر نیز اشاره کرد و گفت: هماهنگی لازم با اردوگاه شهید باکری انجام شده است و با هماهنگی فرماندار ویژه خرمشهر تمام مساجد و حسینیه‌های خرمشهر پذیرای مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور در شرایط اضطراری خواهند بود و مشکل خاصی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، از پیش از ظهر امروز خرمشهر شاهد وزش‌های باد نسبتاً شدید و پدیده گردوغبار بوده است، پیش بینی‌های هواشناسی حاکی از فعال شدن سامانه بارشی در مناطق جنوبی خوزستان از جمله خرمشهر و آبادان است در همین راستا جلسات ستاد بحران شهرستان خرمشهر برای پیشگیری از احتمال سیلاب در پی این بارندگی‌ها تشکیل شد.

نظر شما