شناسهٔ خبر: 31903541 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ترافیک در آزاد راه های زنجان سنگین است

زنجان - ایرنا - جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: در حال حاضر ترافیک در آزاد راه زنجان - قزوین و زنجان - تبریز به ویژه در خط شمالی، سنگین و لازم است رانندگان با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کنند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمد علی عظیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین بار ترافیکی از ساعات 9 صبح تا 12 ظهر و 16 تا 24 شب است.
وی اظهار داشت: ترافیک در مسیرهای ارتباطی زنجان - بیجار، زنجان - خرمدره و زنجان - میانه نیز نسبت به روزهای عادی شلوغ و پر تردد است و در سایر مسیرهای ارتباطی این استان اعم از جاده های اصلی و فرعی به شکل عادی و روان است و مشکلی در امر تردد نیست.
عظیمی خاطرنشان کرد: روز شنبه /سوم فروردین ماه/ 6 فقره تصادف رانندگی منجر به جرح و هشت فقره تصادف خسارتی در مسیرهای مختلف ارتباطی این استان اتفاق افتاد.
وی با بیان اینکه بر اثر وقوع تصافات رانندگی جرحی، 6 نفر مجروح و به منظور مداوا و درمان به مراکز درمانی انتقال یافتند، ادامه داد: سه فقره از این تصادفات رانندگی در آزادراه زنجان - قزوین، سه مورد دیگر نیز در جاده های ارتباطی خدابنده، دندی و بیجار، اتفاق افتاد.
عظیمی اضافه کرد: طی هشت روز اخیر (25 اسفند سال 97 تا پایان روز سوم فروردین ماه امسال) سه نفر بر اثر تصادفات رانندگی در سطح جاده های این استان جان باختند که این رقم در مدت مشابه پارسال 9 نفر بود.
به گزارش ایرنا، در 11 ماه امسال بیش از 260 نفر براثر حوادث رانندگی در سطح جاده های زنجان جان خود را از دست دادند که اغلب این اتفاق ها نیز به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان بوده است.
استان زنجان پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/8068

نظر شما