شناسهٔ خبر: 31903507 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رفت وآمد شناورهای مسافری در آبهای هرمزگان متوقف است

بندرعباس – ایرنا – مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: رفت و آمد شناورهای مسافری در مرکز هرمزگان (مسیر بندرعباس به جزیره ها از طریق بندرشهید حقانی) از صبح امروز متوقف شده است.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا محمدحسینی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این اقدام در پی هشدار هواشناسی و نامساعد بودن شرایط جوی و در راستای حفظ ایمنی سفرهای نوروزی انجام شده است.
وی ادامه داد: درصورت مساعد شدن شرایط جوی ترددها از سر گرفته خواهد شد و هم اکنون نیروهای اداره بنادر و دریانوری شهید باهنر در حال بررسی شرایط جوی هستند تا در صورت امکان ترددها از سر گرفته شود.
وی اضافه کرد: گردشگران و مسافران نوروزی می توانند از مسیر بندر پل - لافت که به صورت شبانه روزی فعال است تردد کنند.
همچنین با توجه به اخطار هواشناسی دریایی به دلیل تلاطم شدید دریا و افزایش سرعت باد در روز یکشنبه چهارم فروردین ماه، تمام بنادر مسافری و گردشگری شهرستان قشم تعطیل شده است.
بارندگی از شامگاه جمعه در هرمزگان آغاز شده و با توجه به پیش بینی ادامه بارندگی، 55 سالن سرپوشیده به منظور اسکان اضطراری مهمانان نوروزی در سراسر استان درنظر گرفته شده که از این تعداد، 28 سالن در بندرعباس است.
بر اساس گزارش های رسمی ،861 هزار و 371 نفر از 28 اسفند تا 2 فروردین وارد هرمزگان شده اند که 540 هزار و 492 نفر آنان وارد بندرعباس شده اند.
3219 / 6048

نظر شما