شناسهٔ خبر: 31903490 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) خبر داد

اعزام نیروهای متخصص امدادرسان خراسان رضوی به مناطق سیل‌زده

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) گفت: با توجه به اعلام مناطق سیل‌زده مبنی بر عدم نیاز به نیروی انسانی سپاه امام رضا(ع) در حال در دو بخش در حال فعالیت است که در بخش اول ما اقدام به اعزام نیروی متخصص کرده‌ایم، و در بخش دوم بسته‌های حمایتی آماده ارسال شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین ؛ سرهنگ محمد روحانی  گفت: تاکید ما همیشه بر این بوده که باید حوادث طبیعی را چه در خراسان رضوی یا در نقاط دیگر کشور پیشگیری کرد تا با حوادث این چنینی کمتری مواجه شویم.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام مناطق سیل‌زده مبنی بر عدم نیاز به نیروی انسانی سپاه امام رضا(ع) در حال در دو بخش در حال فعالیت هستیم که در بخش اول ما اقدام به اعزام نیروی متخصص کرده‌ایم، این نیروها در قالب نیروهای متخصص حوزه درمان هستند.

وی افزود: با توجه به وضعیت مناطق سیل‌زده و درخواست‌های استان‌های گلستان و مازندران، بسته‌های حمایتی مانند آب آشامیدنی، پوشاک و مواد خوراکی آماده کرده‌ایم.

روحانی در خصوص نیروها و بسته‌های حمایتی آماده شده اظهار کرد: طی تماسی که با فرمانده سپاه مازندران داشته‌ایم، قرار بر این شده تا این دوستان کالاهای مورد نیاز را درخواست کنند تا ما نیز در بخش تهیه مواد مورد نیاز به مناطق سیل‌زده کمک کنیم.

منبع : فارس

انتهای پیام

نظر شما