شناسهٔ خبر: 31903460 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گلستان مشکلی در پذیرایی از گردشگران ندارد

گرگان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان با یادآوری جاذبه های کم نظیر تاریخی، دیدنی و سیاحتی این استان شمالی گفت: باوجود جاری شدن سیل در برخی مناطق گلستان هیچ مشکلی در جذب و پذیرایی شایسته از گردشگران نداریم.

صاحب‌خبر -

ابراهیم کریمی امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: برخلاف آنچه برخی افراد گفته اند و در شبکه های اجتماعی و برخی از رسانه ها هم بازتاب داشت؛ استان گلستان نه تنها مشکلی در جذب و پذیرایی از گردشگران ندارد؛ بلکه شرایط برای ارائه خدمت مطلوب به هم میهنان بخوبی آماده و مهیاست.
وی ابراز داشت: حتی در شهرستان گنبدکاووس که درگیر حادثه سیل بوده است، تعداد زیادی جذب و اقامت گردشگر داشته ایم و روند خدمت رسانی به مسافران نوروزی ادامه دارد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: نباید با اظهارات نسنجیده اقتصاد مردم استان را دچار مخاطره کرد و از دیگر سو گردشگران و مسافران نوروزی را از مزیت دیدن استانهای زیبایی همچون گلستان محروم کرد.
کریمی گفت: از 27 اسفند 97 تا دوم فروردین 98 در استان گلستان 680 هزار بازدید کننده از جاذبه های گردشگری و 90 هزار اقامت ثبت شده است که نشان از ظرفیت بالای منطقه دارد.
وی افزود: زیرساخت های گردشگری در 14 شهرستان گلستان از قبل مهیا بوده و آسیب چندانی از سیل ندیده است.
به گزارش ایرنا و بر اساس آمار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان در تعطیلات نوروز پارسال 6 میلیون و 100 هزار مسافر از جاذبه های استان دیدن کردند.
با کاهش ارتفاع آب در مناطق سیل زده گلستان انتظار می رود شرایط به تدریج حالت عادی گیرد.

6204/2729

نظر شما