شناسهٔ خبر: 31903294 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

تعریف و تمجید دوباره سیدجلال از کی‌روش و برانکو

مهر نوشت: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اشاره به رابطه خوبی که با سرمربی این تیم دارد عدم حضور در ترکیب تیم‌ملی برای بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را تلخ‌ترین اتفاق ورزشی خود در سال ۹۷ می‌داند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در سال ۹۷ چند موفقیت فوتبالی را تجربه کند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق شدند در لیگ برتر به قهرمانی برسند. تیمی که توانست با رهبری سید جلال حسینی در قلب دفاعی اش یکی از بهترین آمارهای ممکن را در بسته نگه داشتن دروازه این تیم کسب کند. با این حال کاپیتان سرخپوشان پایتخت پس از نزدیک به یک دهه حضور در تیم ملی فوتبال ایران در لیست کارلوس کی روش برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور نداشت تا شوک بزرگی به سیدجلال حسینی و هواداران پرسپولیس وارد شود.

جلال حسینی با مرور اتفاقات سال 97 درباره محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات گفت: تنها مشکل پرسپولیس کمبود بازیکن نبود. البته که همین مورد باعث شد خیلی از بازی‌های تیم را با وجود مصدومیت بازی کنیم و هیچ منتی هم نیست. تلاش می‌کنیم و وظیفه داریم برای هوادارانمان بازی کنیم. اگر می گویم با وجود درد بازی کردیم به خاطر این است که بازیکن نداشتیم.

حسینی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه اتفاقی تلخ‌ترین موضوع برای وی در سال ۹۷ بود؟ ادامه داد: اگر قرار باشد تیمی بگویم نرسیدن به جام قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا. تمام ارکان تیم خیلی زحمت کشیدند تا به این جایگاه رسیدیم. در بازی فینال هم آبرومندانه بازی کردیم. مقابل تیم‌هایی که چند صد میلیون دلار خرج کرده بودند تا به فینال برسند ایستادیم. حقمان واقعاً قهرمانی بود.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه کارلوس کی روش را مربی بزرگی می‌داند یا خیر افزود: او مربی بزرگی بود که وارد فوتبال ایران شد. تأثیرات خوبی هم داشت. اما او رفته است و صحبت درباره گذشته چندان به دردمان نمی‌خورد. الان باید نگاه گسترده ای داشته باشیم تا افق‌های بزرگ‌تری را برای تیم ملی داشته باشیم. مطمئن باشید نسل فعلی بازیکنان می‌تواند بهترین کمک را به پیشرفت فوتبال باشگاهی و ملی کند.

وی درباره کار کردن با برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس اظهار داشت: مشکلاتی که پرسپولیس در سال‌های اخیر پشت سر گذاشت بیش از اندازه بود. همه در جریان بخشی از مشکلات پرسپولیس هستند اما واقعاً مدیریت آقای برانکو برای حفظ همبستگی و اتحاد درون تیم تأثیر زیادی داشت تا جام‌ها را درو کنیم.

‌کاپیتان پرسپولیس درباره دربی سنتی پایتخت در دهم فروردین ماه اظهار داشت: امیدوارم هرکس به ورزشگاه می‌آید از دیدن آن لذت ببرد. برای ما فرقی ندارد مقابل استقلال بازی می‌کنیم یا تیم دیگر. فقط برد می‌خواهیم. استقلال تیم خوبی دارد که می‌خواهیم مقابل آنها بازی خوبی انجام دهیم.

 

نظر شما