شناسهٔ خبر: 31903282 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اسکان بیش از ۱۰ هزار خانوار توسط ستادسفر آموزش و پرورش لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان، گفت: از ۲۸ اسفند تا سوم فروردین بیش از ۱۰ هزار و ۱۳۷ خانوار توسط ستاد سفر آموزش و پرورش استان لرستان اسکان یافته اند.

صاحب‌خبر -

 رضا زینی وند مقدم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، گفت: تمهیدات لازم برای اسکان مسافران نوروزی در مدارس و اقامت گاه های آموزش و پرورش استان اندیشیده شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان، افزود: از آغاز فعالیت ستاد سفر آموزش و پرورش استان لرستان، تاکنون بیش از 10هزار و 137خانوار در مدارس و اقامتگاه های آموزش و پرورش لرستان اسکان یافته اند.

 

وی با اشاره به شرایط جوی حاکم در استان و پیش بینی بارش باران تا عصر سه شنبه، اظهار داشت: مدارس، خانه های معلم و اردوگاه های دانش آموزی برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده اند.

 

زینی وند،  تصریح کرد: همچنین 120 سوئیت در خرم آباد، الیگودرز، دورود و بروجرد آماده شده و اردوگاه دانش آموزی آیت الله کمالوند خرم آباد نیز با 25 سوئیت آماده پذیرش و اسکان مسافران نوروزی است.

 

وی بیان کرد: هم اکنون 2 هزار و 100 کلاس درس واقع در 210 مدرسه استان برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده که از این تعداد 50 کلاس ویژه، 750 کلاس درجه ' الف ' و مابقی نوع ' ب ' هستند.

 


مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان، اظهار کرد: طی تعطیلات نوروز 97 مسافران در 2 هزار کلاس درس اسکان داده شدند.

نظر شما