شناسهٔ خبر: 31903137 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت | لینک خبر

اپل سرویس اشتراک بازی با پرداخت ماهیانه را ۵ فروردین معرفی خواهد کرد

نه نه، اشتباه نکنید، این سرویس مانند گوگل استادیا نیست بلکه اپل می خواهد بازی های خریدنی اپ استور را به صورت بسته های اشتراک ماهانه ارایه کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

نه نه، اشتباه نکنید، این سرویس مانند گوگل استادیا نیست بلکه اپل می خواهد بازی های خریدنی اپ استور را به صورت بسته های اشتراک ماهانه ارایه کند. اپل سرویس اشتراک بازی با پرداخت ماهیانه را ۵ فروردین معرفی خواهد کرد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

سرویس اشتراک بازی ماهانه اپل

سرویس بازی اپل

سرویس بازی اپل

تا امروز شایعات بسیاری پیرامون رویداد فردا اپل به گوش رسیده و براساس آن ما می‌دانیم که کوپرتینویی‌ها قصد ندارند هیچ سخت‌افزاری را در این مراسم رونمایی کنند. علاوه‌براین اپل چند روز پیش، بی سروصدا نسل دوم ایرپادز خود را معرفی کرد و  پیش از آن هم از ۲ آیپد جدید خود رونمایی کرده بود. انتظار می‌رفت که در مراسم فردا درخصوص سرویس‌های تلویزیون اپل، اخباری پیرامون سرویس مشترکین و حتی کارت اعتباری اپل صحبت شود، اما گزارشات جدید اعلام کرده که ممکن سرویس اشتراکی دیگری نیز معرفی شود که ما از آن بی‌خبر بودیم.

طبق اعلام بلومبرگ، اپل احتمالاً  برای معرفی سرویس بازی خود برای دستگاه‌های iOS آماده است. عده بسیاری معتقدند که بان سرویس حکم “نتفلیکس برای بازی‌ها” را خواهد داشت، اما در واقع در این مورد می‌توان گفت که سرویس جدید اپل بیشتر شبیه به نسخه دیجیتال Gamefly است. اگرچه هنوز مشخص نیست که اپل در رویداد فردا سرویس بازی خود را معرفی خواهد کرد یا نه، گزارشات حاکی از آنست که اپل مشغول مکاتبه با شریکان خود برای ساخت این سرویس است.

نحوه کار این سرویس بدین صورت است که کاربران با پرداخت ماهیانه حق اشتراک خود می‌توان امکان دسترسی به یک سری بازی را خواهند داشت که در حال عادی در ازاء خرید می‌توان آنها را بازی کرد. اپل می‌تواند درآمد خود از این راه را براساس اینکه آنکه کاربران چه اندازه برای هر بازی وقت می‌گذارند بین توسعه‌دهندگان این بازی‌ها توزیع کند.

بسته به اینکه اپل تصمیم داشته باشید که بازی‌هایی را در سرویس خود ارائه کند، این می‌تواند یک اتفاق بسیار هیجان انگیز باشد. هر چه به رویداد روز دوشنبه اپل نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم، سرویس ویدئوی این شرکت جذابیت خود را از دست می‌دهد و همه توجهات به سمت سرویس بازی آن منعطف می‌شود. البته سرویس خبری اپل همچنان برای بسیاری جذاب به‌نظر می‌رسد، با وجود این اگر اپل سرویس بازی در مراسم فردا معرفی شود به احتمال بسیار بالا همه توجهات را به خود جلب خواهد کرد.

نظر شما درباره این ابتکار اپل چیست؟ فکر می کنید مورد استقبال کاربران قرار بگیرد؟

لینک کوتاه:

نظر شما