شناسهٔ خبر: 31903071 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ترافیک در اتوبان «زنجان - تبریز» و «زنجان – قزوین» پرحجم است

R41375/P1494/S6,59/CT11

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه تامین امنیت و آرامش مسافران نوروزی از اهداف پلیس است، گفت: تصادفات استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۳ درصد کاهش داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سردار رحیم جهانبخش امروز در جمع خبرنگاران با تبریک سال نو با اشاره به اینکه امنیت یک تولید اجتماعی است و بزرگترین عیدی مردم به پلیس اعتماد است، اظهار داشت: اعتماد عمومی و رضایت مردم پشتوانه محکمی برای ناجا در اجرای اثربخش طرح‌های انتظامی، ترافیکی و امنیتی است.

وی با تاکید بر اینکه شرایط اقلیمی متغیر است، افزود: با توجه به اینکه استان زنجان با هفت استان سفرخیز و مسافرپذیر همسایه است، ترافیک در اتوبان «زنجان - تبریز» و «زنجان – قزوین» نیمه سنگین و پرحجم است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه ایثار و از خودگذشتگی پلیس برای آرامش مردم بهترین افتخار است, گفت: پلیس با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان تلاش می‌کند تا مردم عزیز کشورمان با کمترین آسیب و بیشترین شادی ایام عید را سپری کنند.

وی با اشاره به شرایط جوی حاکم بر استان زنجان افزود: از صبح امروز موج جدیدی از هوای سرد وارد استان شده است و به دلیل بارش باران جاده‌های استان لغزنده است که از رانندگان درخواست می‌کنیم ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

سردار جهانبخش از ثبت بیش از 98 هزار تردد در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان از آغاز رزمایش ترافیکی نوروز 98 خبر داد و افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 5 درصد افزایش داشته است.

وی سامانه197 را پل ارتباطی مردم با پلیس عنوان کرد و گفت: مردم استان و میهمانان نوروزی در صورتی که پیشنهاد یا نظری در حوزه نظم و امنیت دارند و یا قصد انتقاد یا تقدیر از عملکرد ماموران دارند می‌توانند با این شماره تماس گرفته و ما را در ارتقای کیفیت خدمت رسانی یاری دهند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه پلیس با استقرار تیم‌های محسوس و نامحسوس تاثیر بسزایی در پیشگیری از سوانح جاده‌ای دارد، گفت: اطلاع رسانی مناسب، از سوانح جاده‌ای پیشگیری می‌کند.

وی با تاکیدبر پیشگیری از سرقت به عنوان یکی از اولویت‌های مهم انتظامی استان تصریح کرد: پلیس و مردم در ایام تعطیلات نوروز با همکاری و مشارکت سازنده یک رزمایش بزرگ همدلی را به نمایش گذاشته‌اند و این تعامل امنیت مطلوب را در جامعه رقم زده است.

انتهای پیام/ ع

نظر شما