شناسهٔ خبر: 31903005 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد

اطلاع‌رسانی با شکل و قالبی مطلوب در ستادهای نوروزی شهرداری

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: خوشبختانه شاهد تقویت خدمات رسانی به زائرین و مسافران هستیم، خصوصا در ستادهای اطلاع‌رسانی با شکل و قالبی مطلوب اطلاع‌رسانی به زائرین انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

حسن بختیاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به روند خدمات رسانی نوروزی شهرداری قم، فعالیت‌های صورت گرفته در منطقه هفت و هسته مرکزی شهر را مورد توجه قرار داد و گفت: منطقه هفت شهر پیشانی کار شهرداری است و اگر نقص و کمبودی در خدمت‌رسانی این منطقه وجود داشته باشد به حساب کل شهرداری نوشته می‌شود چنانچه اگر فعالیت خوبی هم انجام شود مسافران به دید خدمت خوب کل شهر می‌بینند.

وی با اشاره تجربه چندین ساله در خدمت‌رسانی نوروزی به زائرین ومسافرین خاطرنشان کرد: باید از این تجربیات استفاده شده و نواقص رفع شود و روز به روز شاهد بهبود وضعیت خدمت‌رسانی به مسافران و شهروندان باشیم.
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم ضمن ابراز امیدواری برای تقویت هرچه بیشتر خدمات به شهروندان و زائرین، امکاناتی که شهرداری امسال به تازگی وارد عرصه خدمت به زائرین کرده است را مورد توجه قرار داد و افزود: خوشبختانه شاهد تقویت خدمات رسانی به زائرین و مسافران هستیم، خصوصا در ستادهای اطلاع‌رسانی با شکل و قالبی مطلوب اطلاع‌رسانی به زائرین انجام می‌شود.

انتهای پیام/78027

نظر شما