شناسهٔ خبر: 31902378 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دستگیری عاملان قتل راننده جوان در خاش

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان قتل راننده جوان در رودخانه ایرندگان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سردار«محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری سه تن از عاملان قتل راننده جوان در رودخانه ایرندگان شهرستان خاش توسط کارآگاهان زبده پلیس آگاهی خبر داد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: هفدهم اسفندماه سال جاری یک فقره قتل در رودخانه ایرندگان به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه پژو ۴۰۵ slx  سفید رنگ با چهار سرنشین که اعضای یک خانواده اند از مسیر جاده منحرف شده و راننده خودرو که مردی جوان است به علت اصابت گلوله به قلبش در دم جان باخته است.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بررسی اظهارات اعضای خانواده متوفی مشخص شد برای تفریح به این منطقه آمده بودند و در مسیر بازگشت در داخل رودخانه سرنشینان جوان سه دستگاه پژو ۴۰۵ با راه بندان در مسیر عبورشان برای آنها مزاحمت و پس از سبقت از این خودروها؛ یکی از آنان به سمت خودرو آنها شلیک کرده و از محل متواری شده اند.

قنبری عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی سرنخ های موجود و یک سری تحقیقات میدانی سه تن از عاملان این جنایت را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیات های مجزا دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: متهمان در بازجوئی های به عمل آمده همدستان خود را معرفی که با اطلاعات بدست آمده تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما