شناسهٔ خبر: 31900981 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آیت‌الله سعیدی: قدرت پیش‌بینی و پیشگیری مسئولان در برابر حوادث طبیعی بیشتر شود

R7854/P/S6,62/CT11

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: حادثه اخیر سیل در استان‌های شمالی کشور قلب تمام مردم را جریحه‌دار کرده است، مسئولان نسبت به پیش‌بینی و پیشگیری از وقوع بلایای طبیعی اهتمام و قدرت بیشتری داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، اظهار داشت: پلیس در امر خدمات‌رسانی و کاهش تصادفات و سوانح رانندگی نقش مؤثر و بسزایی دارد.

وی افزود: یکی از جلوه‌های اصلی و مهم فعالیت پلیس در ایام نوروز به فعلیت می‌رسد. فعالیت‌های پلیس در عرصه‌های مختلف اگر به‌قصد نیت الهی انجام شود، مایه اجر و ثواب اخروی برای آن‌ها خواهد شد.

امام‌جمعه قم با اشاره به اهمیت نیروی انتظامی عنوان کرد: حقیقت این است که نیروی انتظامی و پلیس در حکم ریشه و اساس انقلاب و نظام است. بسیاری از فعالیت‌های نیروی انتظامی به دلیل ماهیت آن به‌صورت عینی مشاهده نمی‌شود اما این مسئله دلیلی بر بی‌اهمیت بودن و یا بی‌اثر بودن فعالیت‌های پلیس نیست.

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) تأکید کرد: بسیاری از مشکلات و معضلاتی که در کشور وجود دارد درنهایت به نیروی انتظامی سرریز می‌شود که ممکن است برخی بر عمق این کارهای مهم و سنگین پلیس آگاهی نداشته باشند. حمایت‌های همیشگی مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی نشان از اهمیت ویژه اقدامات و فعالیت‌های پلیس در عرصه‌های مختلف است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مصادف شدن مناسبت‌های ملی و مذهبی با یکدیگر، اجر و ثواب عمل کردن به احکام و دستورات دینی نیز اجر و پاداش دوچندانی داشته که پلیس نیز به توجه به عمق و حجم فعالیت‌های خود در این امر سهیم است.

امام‌جمعه قم با تأکید بر اهمیت پیش‌بینی و پیشگیری نسبت به وقوع سیل و دیگر بلایای طبیعی ابراز کرد: حادثه اخیر سیل در استان‌های شمالی کشور قلب تمام مردم را جریحه‌دار کرده است، مسئولان نسبت به پیش‌بینی و پیشگیری از وقوع بلایای طبیعی اهتمام و قدرت بیشتری داشته باشند.

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) تصریح کرد: تلاش‌های نیروی انتظامی در برگزاری بی‌خطر و آرام آتش‌بازی‌های چهارشنبه آخر سال قابل‌تقدیر است. فعالیت‌های پلیس در آرام‌سازی محیط جامعه برای کارکنان این نهاد همراه با گرفتاری و خطرات جانی است.

وی با اشاره به اهمیت نهادینه کردن باورهای دینی در کارکنان نیروی انتظامی تأکید کرد: باورها و ارزش‌های دینی در مدرسه ناجا ترویج داده شود. انقلاب اسلامی فرصت ارزنده‌ای را برای تبیین و ترویج آموزه‌های دینی به وجود آورده است.

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) ادامه داد: نیروی انتظامی و پلیس در خدمت مردم و جامعه است. با برنامه‌های اعتقادی و معرفتی انجام‌شده در نیروی انتظامی، کارکنان این نهاد ارزشمند را انسان‌های مؤمن و متدین تشکیل داده است.

انتهای پیام/ ز

نظر شما