شناسهٔ خبر: 31898092 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار ابرکوه خبر داد

افزایش 62 و 48 درصدی اسکان و بازدید از ابرکوه در 5 روز اخیر نسبت به وضعیت مشابه سال قبل

فرماندار ابرکوه گفت: طی روزهای 27 اسفند 97 تا 2 فروردین 98 نسبت به وضعیت مشابه سال گذشته شاهد رشد 62 درصدی اسکان و 48 درصدی بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهرستان بوده‌ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، شهرستان ابرکوه که دارای موقعیت خاص جغرافیایی بوده و در مسیر استان‌های مهم گردشگری کشور یعنی فارس، اصفهان و یزد قرار دارد، همه‌ساله در ایام نوروز پذیرای گردشگران و میهمانان بسیاری از سراسر کشور است.

از سوی دیگر موقعیت ابرکوه به خاطر انتخاب شدن به‌عنوان یکی از شهرهای نمونه گردشگری در میان سایر شهرهای کشور، خود نشان دهنده پتانسیل‌های فوق‌العاده و منحصربه‌فرد این شهر است که گردشگران را به خود جذب می‌کند.

محمد کاظمی نسب دراین‌باره و در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار فارس، به ارائه گزارشی آماری از وضعیت اسکان و بازدید گردشگران نوروزی از تاریخ 27 اسفندماه 97 الی دوم فروردین‌ماه 98 پرداخت.

کاظمی نسب اظهار کرد: در بخش اسکان مجموعه 2 هزار و 865 نفر در طی پنج روز در این شهرستان اقامت داشته که این آمار نسبت به وضعیت مشابه سال گذشته که هزار و 704 نفر بوده، 62 درصد افزایش داشته است.

فرماندار ابرکوه خاطرنشان کرد: در بخش بازدید گردشگران از جاذبه‌ها و اماکن تاریخی شهرستان نیز جمع کل بازدیدها 15 هزار و 916 نفر بوده است.

وی از رشد 48 درصدی بازدیدها خبر داد و اذعان کرد: میزان بازدید مسافران نوروزی در موقعیت زمانی مشابه سال گذشته 12 هزار و 493 نفر بوده است.

مقام عالی دولت در شهرستان ابرکوه تصریح کرد: مسؤولین در ستاد خدمات سفر نوروزی، مدیران دستگاه‌های اجرایی، فعالین حوزه گردشگری و میراث فرهنگی و ... تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا بتوانند در این ایام، ابرکوه را آن‌چنان‌که شایسته است به میهمانان معرفی کرده و بهترین لحظات را برای آنان رقم بزنند.

انتهای پیام/90027

نظر شما