شناسهٔ خبر: 31897974 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اعزام سربازان مشمول مناطق سیل زده به تعویق افتاد

تهران - ایرنا - رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: اعزام مشمولان مناطق سیل زده استان گلستان به خدمت سربازان به تعویق افتاد و سربازان مشغول به خدمت نیز یک ماه مرخصی اضطراری می‌ گیرند.

صاحب‌خبر -

سردار موسی کمالی بامداد یکشنبه در گفت و با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای فرامین مقام معظم رهبری به منظور رسیدگی به مناطق سیل زده ستاد کل نیروهای مسلح در رابطه با تسهیل خدمت سربازان مناطق سیل زده تصمیماتی اتخاذ کرد.
وی افزود: بر اساس این تصمیم اعزام مشمولان مناطق آق قلا، گمیشان، آزادشهر، بندر ترکمن دو ماه به تعویق افتاد.
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح افزود: در رابطه با اعزام مشمولان مناطق فوق در روزهای 19 فروردین ماه، اول اردیبهشت ماه و 19 اردیبهشت ماه دوباره تصمیم گیری خواهد شد.
بر اساس اعلام سردار کمالی به تعویق افتادن خدمت سربازان دیگر بخش ها که با مشکل روبرو هستند، بر عهده نیروی انتظامی است.
وی گفت: همچنین بر اساس تصمیم ستادکل نیروهای مسلح، سربازان ساکن در مناطق نامبرده نیز به یک ماه مرخصی اضطراری فرستاده خواهند شد.
رییس اداره سرمایه انسانی ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد: دیگر سربازان مناطق سیل زده که محل سکونت آنها آسیب چندانی ندیده است نیز به یک هفته مرخصی اضطراری فرستاده می شوند.
سردار کمالی با تشکر از سربازان حاضر در امر امدادرسانی به مناطق زلزله زده گفت: به این سربازان نیز مرخصی تعلق می‌گیرد که پس ‌از پایان امداد رسانی بر اساس نظر فرمانده خود می‌توانند از آن استفاده کنند.
7333

نظر شما