شناسهٔ خبر: 31897660 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

ظرفیت سالن های ورزشی اسکان اضطراری مسافران نوروزی تکمیل شد

عزیزالله کُناری شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: حدود سه هزار و 400نفر در این سالن ها اسکان داده شده اند و اکنون به دنبال استفاده از ظرفیت مساجد

صاحب‌خبر - عزیزالله کُناری شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: حدود سه هزار و 400نفر در این سالن ها اسکان داده شده اند و اکنون به دنبال استفاده از ظرفیت مساجد هستیم.
وی ادامه داد: بقیه مسافران نوروزی برای اسکان به مسجد جامع شهر بندرعباس ( مصلی ) و مسجد ناصری هدایت می شوند.
فرماندار بندرعباس اضافه کرد: امید می‌رود با توجه به فضای این 2 مسجد، نیازی به استفاده از سایر مساجد حسینیه ها و بقاع متبرکه بندرعباس نباشد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان نیز گفت: یک هزار و 800 مسجد و حسینیه و بقاع متبرکه برای اسکان مسافران نوروزی در زمان بارندگی آماده شده است.
محمد طاهر گرایلی ش در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به بارش باران و احتمال جاری شدن سیلاب، این اماکن مذهبی برای اسکان مسافران نوروزی مورد استفاده قرار می گیرد.
بارندگی از شامگاه جمعه در هرمزگان آغاز شده و با توجه به پیش بینی ادامه بارندگی، 55 سالن سرپوشیده به منظور اسکان اضطراری مهمانان نوروزی در سراسر استان درنظر گرفته شده که از این تعداد، 28 سالن در بندرعباس است.
بر اساس گزارش های رسمی ،861 هزار و 371 نفر از 28 اسفند تا 2 فروردین وارد هرمزگان شده اند که 540 هزار و 492 نفر آنان وارد بندرعباس شده اند.
3219/2094
انتهای پیام

نظر شما