شناسهٔ خبر: 31897539 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مسوول فرهنگی اوقاف تویسرکان خبر داد

برگزاری طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه تویسرکان

مسوول فرهنگی، اجتماعی و قرآنی امور خیریه و اوقاف تویسرکان از اجرای طرح آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان در تعطیلات نوروز خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهدی محمد‌ظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری در جوار بقاع متبرکه اجرا می‌شود اظهار کرد: این طرح به صورت هدفمند در حوزه فرهنگی، مذهبی و خدماتی برای زائران، میهمانان و گردشگران برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر آرامگاه حضرت حبقوق نبی(ع) و امامزاده ناصر(ع)، امامزاده ابراهیم(ع) سرابی، امامزاده عبدالله(ع) آرتیمان، امامزاده باباپیرعلی فرسفج، امامزاده علی‌اصغر(ع) ولاشجرد، امامزاده هارون(ع) کرزان، امامزاده اسماعیل(ع) زرهان، امامزاده زید(ع)، امامزاده ابراهیم(ع) بوجان میزبان طرح آرامش بهاری هستند.

مسوول فرهنگی، اجتماعی و قرآنی امور خیریه و اوقاف شهرستان تویسرکان با اشاره به توزیع کتابچه آرامش بهاری و اجرای برنامه‌های قرآنی و ادعیه در جوار بقاع متبرکه گفت: در راستای ترویج مفاهیم مربوط به سبک زندگی اسلامی از ظرفیت فرهنگی و معنوی این مناطق در ایام نوروز استفاده می‌شود.

وی از برپایی خیمه معرفت در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه تویسرکان خبر داد و اضافه کرد: برپایی خیمه معرفت در قالب برنامه‌های نظیر پاسخگویی به مسائل شرعی، مسابقات قرآن و کتابخوانی ویژه کودکان و نوجوانان و آشنایی عموم مردم با فرهنگ و برکات وقف و... خدمات ارائه می‌دهد.

محمدظاهری از برپایی خیمه فرهنگی و تبلیغی معرفت در جوار آرامگاه حضرت حبقوق نبی(ع) خبر داد و یادآور شد: غرفه‌های نمایشگاه کتاب، محصولات فرهنگی، مشاوره و کودکان نیز فعال است. 

وی خیمه فرهنگی و تبلیغی معرفت در جوار امامزاده محمد(ع) در روستای شأن‌آباد نیز برپاست گفت: یک مبلغ بومی نیز پاسخگوی سوالات دینی و اعتقادی مراجعه‌کنندگان است. 

 انتهای پیام/89010/ 20

نظر شما