شناسهٔ خبر: 31897233 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی:

نفت سفید به مناطق سیل زده ارسال شد/مشکلی بابت تامین سوخت وجود ندارد

موسوی خواه گفت: به دلیل اُفت فشار گاز در مناطق سیل‌زده، فرآورده نفت سفید به مقدار کافی به فروشندگی‌های روستایی ارسال شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمدرضا موسوی خواه مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران  گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با توجه به احتمال اُفت فشار گاز در مناطق سیل زده، فرآورده نفت سفید را به مقدار کافی به فروشندگی های روستایی ارسال کرده است تا هموطنان سیل زده مشکل تامین سوخت گرمایشی نداشته باشند.

وی با اشاره به آسیب ندیدن تاسیسات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: تنها سه جایگاه عرضه سوخت در مناطق گمیشان و سیمین شهر در استان گلستان تحت تاثیر سیلاب قرار گرفته بود که خوشبختانه هم اکنون دو باب از جایگاه ها راه اندازی شده است و جایگاه سوم نیز به زودی آماده بهره برداری می شود.

بیشتر بخوانید: یک مورد قطعی گاز در استان گلستان نداشتیم/مشکل قطعی گاز ۵۴ روستای مازندران رفع شد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به آمادگی این شرکت برای رویارویی با وقوع سیلاب با توجه به اطلاعیه های ستاد بحران کشور، تاکید کرد: برخی مصرف کنندگان عمده و جایگاه های عرضه گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) با قطعی گاز روبه رو شده بودند که به سرعت سوخت دوم برای جایگاه های عرضه سوخت و همه صنایع به ویژه مرغداری ها تامین شد.

موسوی خواه تصریح کرد: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده و سوخت رسانی به مردم عادی و سیل زدگان، مشکلی بابت تامین سوخت وجود ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما